حذف میلیون ها پست از اینستاگرام و فیسبوک به دلیل نقص قوانین

فیسبوک در اعلامیه جدید خود از پاک‌کردن میلیون ها پست در فیسبوک و اینستاگرام خبر داده است. تمامی این پست‌ها حاوی مطالبی در مورد نفرت پراکنی، فعالیت‌های جنسی، نژاد‌پرستی و دیگر محتواهای آزاردهنده بوده که به نوعی به نقض قوانین این شرکت منجر شده است. همچنین برای اولین بار فیسبوک مطالبی پیرامون حذف پست‌ها در […]

فیسبوک در اعلامیه جدید خود از پاک‌کردن میلیون ها پست در فیسبوک و اینستاگرام خبر داده است. تمامی این پست‌ها حاوی مطالبی در مورد نفرت پراکنی، فعالیت‌های جنسی، نژاد‌پرستی و دیگر محتواهای آزاردهنده بوده که به نوعی به نقض قوانین این شرکت منجر شده است. همچنین برای اولین بار فیسبوک مطالبی پیرامون حذف پست‌ها در اینستاگرام مطالبی را منتشر کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از cnet، در میان پست‌های پاک شده حدود 57 میلیون پست مربوط به تصاویر جنسی و حدود 11.4 میلیون پست حاوی محتوای آزار دهنده بوده اند. فیسبوک از حذف حدود 3.2 میلیارد اکانت ساختگی خبر داد که نسبت به سال گذشته (حدود 1.5 میلیارد) رشد زیادی داشته است. مدیر حفظ انسجام فیسبوک از توانایی بهتر فیسبوک در تشخیص اینگونه محتوا نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت : اینگونه پست‌ها حتی قبل از دیده‌شدن پاک می‌شوند. اکنون فیسبوک پیشرفت هایی در تشخیص تصاویر مربوط به آزار جنسی کودکان و پست‌های حاوی برهنگی داشته و در سه ماهه گذشته حدود 11.6 میلیون تصویر با چنین محتواهایی را حذف کرده است.

فعالیت‌های اخیر فیسبوک نشان از شروع سیاست‌های جدید در فیسبوک خواهد بود. مارک زاکربرگ نیز چندی پیش از تصمیم جدی خود برای ترویج آزادی بیان و تغییر سیاست های خود در جلوگیری از محتواهای کذب خبر داده بود. اکنون این شبکه اجتماعی قوانین خود را برای مدیریت این پلتفرم جهانی ارائه کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال