Dell، لپتاپ XPS 13 خود را با شرایطی ویژه به فروش می رساند!

لپتاپ 13 اینچی XPS 13 یکی از بهترین لپتاپ های موجود در بازار می باشد که در نمایشگاه CES 2015 معرفی و با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد. این لپتاپ که تنها 2.6 پوند وزن دارد، با قیمت 949.99 دلار در حال فروش می باشد و از امروز، وب سایت های مختلفی اقدام به […]

لپتاپ 13 اینچی XPS 13 یکی از بهترین لپتاپ های موجود در بازار می باشد که در نمایشگاه CES 2015 معرفی و با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد. این لپتاپ که تنها 2.6 پوند وزن دارد، با قیمت 949.99 دلار در حال فروش می باشد و از امروز، وب سایت های مختلفی اقدام به نوشتن بررسی های آن کرده اند.

باتری این لپتاپ با صفحه ی نمایش 1080p، می تواند یک روز دوام بیاورد و سازندگان در آن، از آخرین نسل از پردازنده های Intel Core i5 استفاده کرده اند. اما امروز یک کد در فضای مجازی منتشر شده است که می تواند قیمت این لپتاپ را تا 110 دلار کاهش دهد!

اما قدرت این لپتاپ بسیار بالا می باشد و می تواند با بسیاری از لپتاپ های بازار، رقابت نزدیکی داشته باشد. پردازنده ی 2 هسته این لپتاپ، از آخرین نسل از پردازنده های Intel Core i5 یعنی Broadwell می باشد و فرکانس آن، 2.2 گیگاهرتز بوده و از حافظه ی مجتمع Intel HD Graphics 5500 بهره می برد. 4 گیگابایت حافظه ی رم، 128 گیگابایت هارد جامد (SSD)، بلوتوث نسخه ی 4.0، پشتیبانی از شبکه ی وای فای 802.11b/g/n/ac و 15 ساعت باتری، از اصلی ترین ویژگی های این لپتاپ به حساب می آید. اما این تمام ویژگی های این لپتاپ نبوده و در آن از صفحه ی نمایش فوق العاده باریک و با کیفیتی استفاده شده است که حاشیه ی آن، فوق العاده کم می باشد. ابعاد لپتاپ XPS 13 نیز کاملا مناسب افرادی است که دائم در مسیر های مختلف هستند و نیاز به لپتاپ دارند.

قیمت اصلی این محصول، 950 دلار می باشد اما با کد “27PLW7D7VFL7L3″، می توانید این محصول فوق العاده را با قیمت 840 دلار خریداری نمایید! این بدان معنی است که خریداران می توانند از 110 دلار تخفیف بهره مند شوند! برای این کار، تنها کافی است به هنگام خرید این محصول از وب سایت Dell، آن را در کادر مربوطه وارد نمایید.

دلیل این تخفیف Dell هنوز مشخص نشده است اما می تواند افراد بسیار زیادی را به سوی خود بکشاند…

نظر شما چیست؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال