دل اولین لپ تاپ ۱۳ اینچی تجاری خود با نام Latitude 9330 را معرفی کرد

لپ تاپ دل Latitude 9330 مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 با صفحه نمایش ۱۳ اینچی و کاربری تجاری معرفی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ جدید شرکت دل Latitude 9330 اولین عضو از خانواده سری ۹۰۰۰ و مجموعه لپ تاپ های تجاری با صفحه نمایش ۱۳ اینچی […]

لپ تاپ دل Latitude 9330 مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 با صفحه نمایش ۱۳ اینچی و کاربری تجاری معرفی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ جدید شرکت دل Latitude 9330 اولین عضو از خانواده سری ۹۰۰۰ و مجموعه لپ تاپ های تجاری با صفحه نمایش ۱۳ اینچی محسوب می شود. این دستگاه تبدیل شونده به پردازنده مرکزی Intel Core نسل دوازدهم مجهز است که در آن از گرافیک اینتل Iris Xe استفاده می‌شود. هنوز جزئیات دقیق تری از این دستگاه توسط شرکت سازنده منتشر نشده اما احتمالاً قرار است حدود دو ماه دیگر به بازار عرضه شود.

 اولین لپ تاپ ۱۳ اینچی خانواده ۹۰۰۰ به عنوان پرچمدار سری Latitude دارای طراحی نازک و با امکانات پیشرفته است .این لپ تاپ به دلیل قیمت گران بیشتر مورد توجه کاربران تجاری خواهد بود. از مهم ترین ویژگی های سری تجاری ۹۰۰۰ مربوط به شرکت دل می توان به Dell Optimizer و SafeShutter و Wi-Fi 6E اشاره کرد.

لپ تاپ جدید دل علاوه بر صفحه نمایش لمسی از دکمه ها برای استفاده راحت تر برخوردار است. این دکمه ها به صورت ال ای دی و در بالای صفحه لمسی قرار دارند که می توان از طریق آن به کنترل‌های میکروفون، دوربین چت و اشتراک صفحه نمایش برای اشتراک گذاری در جلسات ویدئویی از آنها استفاده کرد. دوربین فول اچ دی و قابلیت حذف نویز نیز در این لپ تاپ با هدف برگزاری جلسات تعبیه شده است. کاربران آن نیز می توانند پس از خرید آن را با ۳۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR5  و باتری 50 وات ساعتی پیکربندی کنند.