شرکت Dell از رقیب سرفیس‌استدیو مایکروسافت رونمایی کرد

مایکروسافت با رونمایی از سروفیس استدیو خود کامپیوتری آل‌این‌وان را با ویژگی‌های جذاب به دنیای تکنولوژی معرفی کرد و طبیعتا دیگر شرکت‌های خبره در این زمینه نیز برای رقابت با سرفیس استودیو محصولی مشابه را معرفی خواهند کرد. حالا نوبت به شرکت Dell رسیده تا به فکر رونمایی از آل‌این‌وان جدیدی باشد که بتواند به […]

مایکروسافت با رونمایی از سروفیس استدیو خود کامپیوتری آل‌این‌وان را با ویژگی‌های جذاب به دنیای تکنولوژی معرفی کرد و طبیعتا دیگر شرکت‌های خبره در این زمینه نیز برای رقابت با سرفیس استودیو محصولی مشابه را معرفی خواهند کرد. حالا نوبت به شرکت Dell رسیده تا به فکر رونمایی از آل‌این‌وان جدیدی باشد که بتواند به خوبی با سرفیس استدیو مایکروسافت رقابت کند.

شرکت دل به همین منظور تیزر ویدئوی را منتشر کرده اما در این تیزر نمی‌توان به طور کامل از محصول مورد نظر اطلاعاتی را کسب کرد. با این‌حال، احتمالا آل‌این‌وان جدید دل توسط صفحه‌ای تبلت مانند پشتیبانی می‌شود که در تیزر ویدئوی می‌توان بهتر متوجه عملکرد این صفحه‌نمایش شد. علاوه‌براین، دل از ویژگی به نام Surface Dial در این آل‌این‌وان رونمایی خواهد کرد که دکمه‌ای فیزیکی برای پشتیبانی بهتر از محصول مورد نظر ساخته شده است.

دل به طور رسمی تایید کرده که آل‌این‌وان جدید خود را در رویداد CES 2017 به نمایش می‌گذارد و احتمالا قبل از این رویداد می‌توانیم به اطلاعات بیشتری دست یابیم. در بیانیه‌ای که دل در مورد تیزر تبلیغاتی این محصول منتشر کرده از نمایشگری که بتوان با آن با سیستم‌های مختلف کار انجام داد و ایجاد فضایی که با استفاده از قلم مخصوص به دیگر نمایشگرها دسترسی داشت خبر داده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال