تصاویری از فبلت جدید Dell به بیرون درز پیدا کرد

HP Elite x3 یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل ویندوز 10 است اما Alcatel Idol 4S که اخیرا عرضه شده نیز بد نیست. متاسفانه، پلت‌فرم موبایل مایکروسافت هیچ شانسی برای رقابت با سیستم عامل‌های قوی همچون اندروید و آی‌او‌اس ندارد؛ بنابراین تنها چند تولیدکننده گوشی موبایل به عرضه گوشی‌های مجهز به این سیستم […]

HP Elite x3 یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل ویندوز 10 است اما Alcatel Idol 4S که اخیرا عرضه شده نیز بد نیست. متاسفانه، پلت‌فرم موبایل مایکروسافت هیچ شانسی برای رقابت با سیستم عامل‌های قوی همچون اندروید و آی‌او‌اس ندارد؛ بنابراین تنها چند تولیدکننده گوشی موبایل به عرضه گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل ادامه می‌دهند.

در حقیقت، حتی بعضی از آن‌ها نیز پروژه‌های موبایل ویندوز 10 خود را لغو کرده‌اند، اگرچه آن‌ها در توسعه بسیار پیشرفته بودند. خبرهایی مبنی بر چنین دستگاهی طی هفته گذشته در مورد گوشی هوشمند بالارده Dell منتشر شد.

در حالی‌که تولید این گوشی لغو شده اما هنوز نمونه‌سازی آن در حال انجام است. ما هنوز هم اطلاعاتی از مشخصات گوشی موبایل ویندوز 10 به دست آورده‌ایم.

Dell Stack یک فبلت با صفحه نمایش بزرگ 6.4-7.0 و رزولوشن فول HD 1080 پیکسل است. علاوه بر این، Dell می‌خواهد این فبلت دارای چیپست Intel X86 باشد که می‌تواند به راحتی آن را تبدیل به یک دستگاه لپ‌تاپ یا دستکتاپ کند.

این شرکت استفاده از میزان بالای حافظه رم، احتمالا بین 4 و 8 گیگابایت (اولین نوع آن) و همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایت را برای فبلت و تبلت متوقف کرده است.

تصویری که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد که Dell Stack با یک داک خواهد بود که از دو اسلات تشکیل شده است. اسلات دوم به احتمال زیاد حاوی باتری دوم باشد.

شایعات در مورد عرضه Dell Stack پیش از سال 2014 به گوش می‌رسید در حالیکه انتظار می‌رود در سال 2017 به بازار ارائه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال