رونمایی دل از سریعترین مانیتور دنیا با نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتز

کمپانی دل از سریعترین مانیتور در جهان رونمایی کرد. این محصول در جریان نمایشگاه CES2023 انجام شد. این مانیتور دارای نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مانیتور جدید دل با نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتز به عنوان سریعترین مانیتور گیمینگ دنیا معرفی میشود. الین ور Alienware از سریعترین مانیتور […]

کمپانی دل از سریعترین مانیتور در جهان رونمایی کرد. این محصول در جریان نمایشگاه CES2023 انجام شد. این مانیتور دارای نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مانیتور جدید دل با نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتز به عنوان سریعترین مانیتور گیمینگ دنیا معرفی میشود. الین ور Alienware از سریعترین مانیتور گیمینگ رونمایی کرد که نرخ نوسازی آن ۵۰۰ هرتز است.

مانیتور جدید دل با نام AW2524H که نسخه جدید مدل قبلی محسوب میشود در بخش Alienware ساخته شده و زمان پاسخ دهی آن تنها ۰.۵ میلی ثانیه است. همچنین این مانیتور از قابلیت G-SYNC شرکت انویدیا نیز پشتیبانی می کند.

طبق اعلام الین ور این مانیتور پوشش دهی ۹۹ درصدی روی فضای رنگی sRGB دارد. به دلیل استفاده از استاندارد TUV نور آبی در آن کاهش یافته و مشاهده آن فشار کمتری به چشم وارد می کند. این مانیتور گیمینگ نیز مانند دیگر مانیتورهای محبوب دارای RGB است.طبق گفته شرکت سازنده از استاندارد VESA DisplayHDR400 نیز بهره مند است. در سمت چپ قاب این مانیتور هدست کشویی قرار دارد که از ویژگی های جالب آن محسوب میشود.

نکته قابل توجه ارائه نرخ نوسازی ۵۰۰ هرتزی است که تنها در صورت اورکلاک کردن با اتصال دیسپلی پورت بدست می آید. در حالت عادی این عدد ۴۸۰ هرتز است. در زمان استفاده از پورت HDMI نیز این نرخ به ۲۴۰ هرتز می رسد.

این مانیتور گیمینگ جدید به دو درگاه HDMI 2.1 و یک درگاه Display port 1.4 بهمراه چهار درگاه USB-A و یک درگاه USB-B مجهز است. همچنین جک صدا ۳.۵ میلیمتری نیز در آن قرار داده شده است. برای این مانیتور بسته بندی دوست از محیط زیست استفاده شده و بخشی از پایه و محفظه نمایشگر از پلاستیک بازیافتی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال