مانیتور جدید دل به سرعت به یک تبلت بزرگ تبدیل می‌شود

مانیتور جدید دل با پایه‌های جمع شونده می‌تواند به عنوان یک تبلت غول پیکر مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دل اخیراً یک مانیتور ۲۳.۸ اینچی را رونمایی کرده که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌تواند همانند یک تبلت مورد استفاده قرار بگیرد. این مانیتور با نام […]

مانیتور جدید دل با پایه‌های جمع شونده می‌تواند به عنوان یک تبلت غول پیکر مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دل اخیراً یک مانیتور ۲۳.۸ اینچی را رونمایی کرده که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌تواند همانند یک تبلت مورد استفاده قرار بگیرد. این مانیتور با نام Dell 24 Touch USB C Monitor دارای پنل 1080p است مهمترین ویژگی آن همان پایه‌های جمع شونده محسوب می‌شود.

دل مانیتور خود را برای خرده فروشی‌ها و انبارها عرضه کرده اما کاربران عادی نیز می‌توانند از این محصول جدید استفاده کنند. این شرکت پیش از این نیز چنین مانیتوری در سال ۲۰۱۷ عرضه کرده بود. این مانیتور شباهت زیادی نیز به کامپیوترهای سری سرفیس استودیو دارد. در آن کامپیوترها نیز شاهد نمایشگر لمسی و پایه‌های جمع شونده بودیم.

طبق بیانیه مطبوعاتی دل مانیتور P2424HT مجهز به درگاه اترنت است و به گفته شرکت سازنده این اولین بار است که در یک مانیتور از این پورت استفاده شده است. همچنین به گفته دل این مانیتور می‌تواند تا ۱۰ لمس همزمان را پشتیبانی کند. در صورت استفاده از سیستم عامل لینوکس این تعداد به ۳ لمس کاهش می‌یابد. از دیگر ویژگی های این مانیتور درگاه HDMI 1.4، Displayport 1.2، سه پورت USB A و یک پورت USB C است که آن را به یک مانیتور مجهز تبدیل می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال