توضیحاتی از پتنت ردیاب هوشمند هواوی به نام S-TAG منتشر شد

گزارشی که در مورد پتنت جدید هواوی منتشر شده نشان می دهد این شرکت اکنون روی یک ردیاب هوشمند جدید کار می کند که احتمالاً نام آن S-Tag خواهد بود. عملکرد آن نیز احتمالاً به یکی از ردیاب های اسمارت تگ سامسونگ و یا ایرتگ اپل نیز شباهت خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

گزارشی که در مورد پتنت جدید هواوی منتشر شده نشان می دهد این شرکت اکنون روی یک ردیاب هوشمند جدید کار می کند که احتمالاً نام آن S-Tag خواهد بود. عملکرد آن نیز احتمالاً به یکی از ردیاب های اسمارت تگ سامسونگ و یا ایرتگ اپل نیز شباهت خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی قصد دارد ردیاب هوشمند جدیدی به عنوان Huawei S-Tag معرفی کند. داده‌های مربوط به اطلاعات تکمیلی از بخش ثبت اختراع به دست آمده و توضیحاتی در مورد این پتنت به بیرون درز کرده است. استفاده از ردیاب هوشمند اکنون در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است و شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل نیز تاکنون ردیاب هایی با نام های گلکسی اسمارت تک و ایرتگ عرضه کرده اند. طی گزارش فون آرنا ردیاب جدید هواوی در تاریخ ۲۸ اکتبر امسال با نام هواوی S-Tag ثبت شده است و احتمالاً دلیل استفاده از S در نام آن اشاره به کلمه اسمارت به معنی هوشمند است.

از کلاسه پرونده این محصول که در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ثبت شده است مشخص است محصول آن در زمینه ساعت های هوشمند، عینک، حلقه هوشمند یا برنامه های کامپیوتری قابل دانلود و یا ردیاب پوشیدنی فیزیکی است. البته در توضیحات درخواست ثبت آن نیز از برچسب الکتریکی استفاده و این موضوع باعث تعجب شده است. با توجه به اینکه یک ردیاب تنها می تواند به اشیای با ارزش متصل شود تا کاربر بتواند آن را به راحتی پیدا کند. احتمال کمی وجود دارد که این شرکت روی دستگاه دیگری غیر از ردیاب مجهز به عملکرد S-Tag کار کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال