طراحی سیستم جدید برای بهره گیری همزمان از انرژی باد و خورشید

سیستم های جدید می توانند بطور همزمان از دو نیروی باد و خورشید برای تولید انرژی استفاده کنند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم پیشرفته جدید در تولید انرژی تجدید پذیر شامل صفحات خورشیدی همراه با توربین های بادی است. ایده ساخت این سیستم برای نخستین بار توسط دکتر الکساندر سوما ارائه […]

سیستم های جدید می توانند بطور همزمان از دو نیروی باد و خورشید برای تولید انرژی استفاده کنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم پیشرفته جدید در تولید انرژی تجدید پذیر شامل صفحات خورشیدی همراه با توربین های بادی است. ایده ساخت این سیستم برای نخستین بار توسط دکتر الکساندر سوما ارائه شد.

سیستم جدید شرکت پاور نست برای ساختمان های ۵ طبقه و بالاتر طراحی شده و در آن از فناوری های بادی و خورشیدی استفاده شده است. این سیستم که با استانداردهای اروپا مطابقت دارد می تواند انرژی ساختمان های بلند را فراهم کند.

سیستم جدید با استفاده از اثر ونتوری می تواند تا ۶ برابر بیشتر از صفحات خورشیدی معمولی انرژی تولید کند و تا ۶۰ درصد باعث افزایش جریان باد خواهد شد. بدین ترتیب حتی امکان تولید انرژی از یک نسیم خفیف وجود دارد. طراحی یک سایبان خورشیدی دو رو باعث جذب بیشتر نور خورشید نسبت به صفحات خورشیدی معمولی میشود.

ترکیب استفاده از باد و خورشید باعث افزایش انرژی تولیدی میشود. بطوریکه به راحتی می توان انرژی برق یک ساختمان ۱۵ طبقه با کمک بهینه سازی جذب انرژی را تامین کرد. سیستم مورد نظر بدون سرو صدا کار می کند. مقاومت توربین های آن در باد با سرعت ۶۰ متر نیز بسیار مقاوم است. در نهایت این سیستم با استفاده از راه حل سازگار با محیط زیست انرژی خانه ها را تامین می کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال