طراحی ابزار جدید Snipping Tool مایکروسافت برای ویندوز ۱۱

مایکروسافت قصد دارد ابزار جدیدی به نام Snip & Sketch برای ویندوز ۱۱ طراحی کند. علاوه بر آن چندین اپلیکیشن مانند پینت و مایکروسافت فوتو نیز در این ویندوز دوباره طراحی خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتی که اخیراً پانوس پانای در توییتر منتشر کرده نشان می دهد این شرکت […]

مایکروسافت قصد دارد ابزار جدیدی به نام Snip & Sketch برای ویندوز ۱۱ طراحی کند. علاوه بر آن چندین اپلیکیشن مانند پینت و مایکروسافت فوتو نیز در این ویندوز دوباره طراحی خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتی که اخیراً پانوس پانای در توییتر منتشر کرده نشان می دهد این شرکت ابزار برش جدیدی را برای ویندوز ۱۱ در نظر گرفته است. این ابزار جدید به نام Snipping Tool که به زودی برای کاربران عرضه خواهد شد از ادغام Snip & Sketch تهیه شده است.

مایکروسافت پیش از این از تلاش برای ساخت ابزار جدیدی با استفاده از اپلیکیشن Snipping Tool خبر داده بود. پیش از این نیز بسیاری از کاربران هشدارهایی در رابطه با پایان پشتیبانی ابزار برش مایکروسافت دریافت کرده بودند.

با این وجود مایکروسافت اعلام کرده که تغییرات بزرگی در این ابزار برش انجام خواهد گرفت. اما با همان نام اصلی Snipping Tool در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تمامی آیکون ها و دکمه ها در این اپلیکیشن باز طراحی شده و با زبان طراحی جدید با ویندوز ۱۱ به روز شده اند.

از تغییرات عمده اپلیکیشن برش می‌توان به انتخاب فرم برای برش و یا انتخاب پنجره در بالای صفحه اشاره کرد. همچنین ویندوز در زمان استفاده از آن به صورت خودکار یک صفحه تیره ایجاد می کند تا کاربران بتوانند در حالت های مختلف برش را انجام دهند. همچنین برش های انجام گرفته می تواند در فرمت های مانند PNG یا JPEG ذخیره شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال