با وجود عملکرد مناسب پیکسل ۸ در بنچمارک همچنان فاصله زیادی با پرچم‌دارهای سامسونگ و اپل دارد

بنچمارک مربوط به گوشی پیکسل ۸ نشان می‌دهد گوگل در به کارگیری تراشه تنسور جی ۳ توانسته موفقیت‌هایی را کسب کند. در حالی که پیکسل ۸ نتایج رضایت بخشی را در بنچمارک کسب کرده است اما همچنان نسبت به پرچم‌دارهای موجود در بازار از قبیل آیفون و گلکسی عقب‌تر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

بنچمارک مربوط به گوشی پیکسل ۸ نشان می‌دهد گوگل در به کارگیری تراشه تنسور جی ۳ توانسته موفقیت‌هایی را کسب کند. در حالی که پیکسل ۸ نتایج رضایت بخشی را در بنچمارک کسب کرده است اما همچنان نسبت به پرچم‌دارهای موجود در بازار از قبیل آیفون و گلکسی عقب‌تر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طی ماه جاری و ماه آینده بسیاری از شرکت‌های فناوری قصد دارند از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کنند. یکی از دستگاه هایی که در ماه جاری معرفی خواهد شد پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو متعلق به گوگل است. گوشی های پیکسل از سال‌های گذشته تاکنون توانسته اند با وجود رقبایی چون آیفون و گلکسی تاثیرات مثبتی روی بازار داشته باشند.

از پیکسل ۶ تاکنون تراشه‌های اسنپدراگون دیگر در این گوشی‌ها استفاده نشده و به جای آن تراشه‌های اختصاصی گوگل به نام تنسور در این گوشی‌ها به کار رفته است. با وجود اضافه شدن برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی از قبیل تسخیص گفتار و پردازش تصاویر در این تراشه‌ها همچنان عملکرد آنها نسبت به رقبا چندان قابل تعریف نیست. زیرا هسته‌های به کار رفته در آن چندان جدید نبوده و همان هسته‌های مربوط به نسل قبل در تراشه جدید به کار رفته است. البته گوگل اعلام کرد در تنسور جی ۳ این مشکل برطرف شده و با به کارگیری هسته‌های جدید با چینش به روز سرعت عملکرد آن بهبود یافته است.

نتایج بنچمارک این گوشی که توسط حساب کاربری Revegnus منتشر شده نشان می‌دهد پیکسل ۸ توانسته در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۱۷۶۰ و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۴۴۴۲ را کسب کند. با وجود پیشرفت‌های ایجاد شده در نسل جدید امتیازهایی کسب شده توسط پیکسل ۸ پرو همچنان قابل قیاس با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال