هواوی با وجود تحریم ها همچنان به دنبال احیای پردازنده کرین

هواوی قصد دارد با وجود تحریم های ایالات متحده این شرکت همچنان به تلاش خود برای احیای تراشه کرین ادامه دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر به نام Digital Chat station که پیش از این افشاگری های زیادی را در رابطه با شرکت های چینی انجام داده است این بار […]

هواوی قصد دارد با وجود تحریم های ایالات متحده این شرکت همچنان به تلاش خود برای احیای تراشه کرین ادامه دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر به نام Digital Chat station که پیش از این افشاگری های زیادی را در رابطه با شرکت های چینی انجام داده است این بار گفته است هواوی قصد دارد دوباره پردازنده های سری کرین را احیا کند. البته این افشاگر اعلام کرد پردازنده های تولید شده پردازنده های پرچم داری نخواهند بود.

طبق اعلام برخی منابع دیگر این شرکت درحال افزایش بازده تولید این پردازنده است و در این رابطه در این ه خبرهای بیشتریمنتشر خواهد شد.

پیش از تحریم های آمریکا پردازنده ها از طدیف شرکت های سیلیکون توسعه داده می شدند اما این شرکت نیز رخ دلیل تحریم ها کاملا تعطیل و فعالیت آن متوقف شد. بدین ترتیب تولید کرین نیز به پایان رسید. در زمان اوج فعالیت هواوی این شرکت پردازنده هایی هم زده با پردازنده های آیفون تولید می‌کرد

اکنون در صورت صحت این اخبار و تولید پردازنده در کنار تحریم ها بسیار حائز اهمیت است. زیرا آمریکا تمام تلاش خود را برای عدم پیشرفت چین در تولید تراشه انجام می دهد. به همین دلیل هواوی پردازنده های جدید را همرده پردازنده های کنونی و با لیتوگرافی پیشرفته توسعه نخواهد داد.

احتمال دارد این شرکت پردازنده هایی برای گوشی های تاشو توسعه دهد. در هر صورت بازگشت این نوع پردازنده ها به گوشی های هوشمند به همین زودی ها اتفاق نخواهد افتاد. تاکنون این شرکت عکس العملی به این خبرها نشان نداده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال