با وجود تحریم های سرسختانه هواوی لپ تاپ جدید خود را با پردازنده جدید اینتل عرضه می‌کند

لپ تاپ های ۲۰۲۳ هواوی با وجود شدیدترین تحریم ها همراه با پردازنده نسل ۱۳ اینتل عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ جدید هواوی با نام میت ایکس پرو و میت بوک ۱۶ اس به پردازنده نسل ۱۳ اینتل مجهز هستند. البته غیر از تراشه های بکار رفتهدیمررمسخثات […]

لپ تاپ های ۲۰۲۳ هواوی با وجود شدیدترین تحریم ها همراه با پردازنده نسل ۱۳ اینتل عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لپ تاپ جدید هواوی با نام میت ایکس پرو و میت بوک ۱۶ اس به پردازنده نسل ۱۳ اینتل مجهز هستند. البته غیر از تراشه های بکار رفتهدیمررمسخثات این دو لپ تاپ با مدل ۲۰۲۲ تفاوتی ندارند.

استفاده از این پردازنده ها در لپ تاپ های جدید هواوی کمی تعجب برانگیز است. زیرا ایالات متحده شدیدترین تحریم ها را علیه این شرکت وضع کرده است.

اما به نظر می رسد برخی شرکت ها مانند اینتل توانسته اند مجوز لازم برای فروش به هواوی را دریافت کنند. طبق گزارش منتشر شده توسط جی اس ام آرنا، میت بوک X pro 2023 کاملا مشابه نسخه قبلی خود آیت با این تفاوت که پردازنده آن تغییر کرده است. لپ تاپ رده بالا در دو کانفیگ شامل تراشه های Core i5 1340p و Core i7 1360p و با توان پردازنده ۲۸ وات عرضه میشود.

میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۳ بهمراه ۱۶ یا ۳۲ گیگابابت رم و پردازنده گرافیکی Intel iris Xe و صفحه نمایش ۱۴.۲ اینچی وارد بازار خواهد شد.

نرخ نوسازی تصویر در این نمایشگر ۹۰ هرتز بوده و نرخ روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می رسد. لپ تاپ میت بوک جدید دارای باتری ۶۰ وات ساعتی است. در بدنه این لپ تاپ چهار درگاه USB C قرار دارد که دو عدد از آنها از نوع تاندربولت ۴ خواهند بود. این لپ تاپ در مدل پایه با قیمت ۲.۱۹۹ یورو و در رنگ های خاکستری، آبی و سفید عرضه میشود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال