ال‎جی قصد ساخت گوشی mini LG G6 را دارد

وب‎سایت TechnoBuffalo طی گزارشی جزئیاتی در خصوص یک دستگاه معرفی و شنیده نشده را مطرح می‎کند که شرکت ال‎جی در حال ساخت آن بوده است که شبیه به دستگاه پرچم‎دار G6 این شرکت کره‎ای خواهد بود. اسناد به دست آمده توسط TechnoBuffalo اشاره به این دارند که ال‎جی این گوشی را در قالب یک نسخه‎ی […]

وب‎سایت TechnoBuffalo طی گزارشی جزئیاتی در خصوص یک دستگاه معرفی و شنیده نشده را مطرح می‎کند که شرکت ال‎جی در حال ساخت آن بوده است که شبیه به دستگاه پرچم‎دار G6 این شرکت کره‎ای خواهد بود. اسناد به دست آمده توسط TechnoBuffalo اشاره به این دارند که ال‎جی این گوشی را در قالب یک نسخه‎ی مینی از LG G6 به فروش خواهد رساند.

از زمان LG G4 تا پیش از G6، برای هر پرچم‎دار یک نسخه‎ی “مینی” وجود داشته است یعنی گوشی‎های G4c و G5 Mini. این گزارش اشاره می‎کند که این دستگاه شبیه به G6 خواهد بود و از نمایشگری با همان نسبت تصویر 18:9 اما بر روی یک پنل کوچکتر 5.4 اینچی بهره می‎برد.

البته مشخص نیست که آیا مشخصات داخلی این گوشی مشابه با G6 خواهد بود یا با کاهش کیفیت در این بخش روبرو می‎شویم، چون مدل‎های “مینی” معمولا به این شکل هستند. هم‎چنین مشخص نیست که این گوشی وارد بازار چه کشورهایی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که ال‎جی این دستگاه را در اختیار بازار کشورهای در حال توسعه قرار دهد.

مورد دیگری که بایستی اشاره کنیم این است که سند مذکور اشاره‎ای به “تاریخی در ابتدای سال گذشته می‎کند”. بنابراین، این امکان وجود دارد که ا‎ل‎جی واقعا قصد تولید یک نسخه‎ی mini از G6 را داشته اما بعدا آن را بی‎خیال شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال