کالبدشکافی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو و جزئیات مربوط به آن

به تازگی عکسی از کالبدشکافی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو منتشر شده است که جزئیات بسیاری را از اجزای سازنده آن نشان میدهد. و همزمان میتوان به بررسی نکات کاربردی در این گوشی پرداخت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، گوشی ردمی نوت ۸ پرو شیائومی به عنوان اولین گوشی با […]

به تازگی عکسی از کالبدشکافی شیائومی ردمی نوت ۸ پرو منتشر شده است که جزئیات بسیاری را از اجزای سازنده آن نشان میدهد. و همزمان میتوان به بررسی نکات کاربردی در این گوشی پرداخت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، گوشی ردمی نوت ۸ پرو شیائومی به عنوان اولین گوشی با دوربین 64 مگاپیکسلی به بازار عرضه شده است. همچنین این گوشی مجهز به دوربین چهارگانه و پردازنده‌ی Helio G90T نیز می باشد.

نکته مهم در تصویر کالبدشکافی این گوشی استفاده از سیستم انتقال حرارت پیشرفته آن است. پردازنده‌ی Helio G90T با لوله‌ای مسی به شاسی آلومینیومی زیر خود متصل شده است و از آن برای خنک شدن استفاده میکند. تراشه های دیگری نیز در آن دیده میشود که از نوع مدیاتک هستند. این تراشه از از شارژ سریع مدیاتک (PumpExpress 4.0) نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین در این تصویر حافظه‌ی رم از نوع  LPDDR4xمشاهده میشود و حافظه‌ی UFS 2.1 در آن نیست. حسگر 64 مگاپیکسلی بهمراه حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج قرار گرفته است.  حسگر اثرانگشت بهمراه لنزها بصورت یکپارچه در زیر یک شیشه محافظ قرار گرفته است. و همچنین، خطوط زرد محل قرارگیری آنتن‌های 2G/3G/4G در بالا و پایین دستگاه هستند و چند آنتن وای‌فای نیز مشاهده می‌شود. کناره های این گوشی از ضربه گیرهایی در هنگام سقوط استفاده شده است. که مقاومت آن را افزایش میدهد.