تعیین تکلیف دولت در مورد تخلف اپراتورهای موبایل

دولت در مورد برخورد با اپراتور های ایرانسل و همراه اول و همچنین اعمال مقررات متناسب در مورد جریمه اپراتورها عکس العمل نشان داد. پس از افزایش مبلغ جریمه اپراتورها از سوی سازمان تنظیم مقررات، دولت نامه ای را به منظور برخورد با این دو اپراتور صادر کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

دولت در مورد برخورد با اپراتور های ایرانسل و همراه اول و همچنین اعمال مقررات متناسب در مورد جریمه اپراتورها عکس العمل نشان داد. پس از افزایش مبلغ جریمه اپراتورها از سوی سازمان تنظیم مقررات، دولت نامه ای را به منظور برخورد با این دو اپراتور صادر کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از تاریخ ۱۵ مرداد و با افزایش مبلغ جریمه اپراتور های متخلف، سازمان تنظیم مقررات سعی کرده است علاوه بر تذکر و یا اعمال جریمه اصلاح مقررات در بحث تعرفه را پیش روی کار خود قرار دهد.

میزان جریمه اپراتورها نیز طبق مصوبه جدید ۵ مردادماه هیئت دولت برابر با یک دهم درصد درآمد سالانه اپراتورها در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب مبلغ جریمه اپراتورها دو میلیارد تومان محاسبه شد.

اکنون و پس از گذشت پنج هفته پس از تخلفات اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و با توجه به ابلاغ تخلف به این اپراتورها دولت نامه‌ای را به وزارتخانه های ارتباطات و فناوری، اقتصاد و دارایی و برنامه و بودجه در مورد برخورد طبق مصوبه جدید جریمه اپراتورها صادر کرده است.

در این نامه به وزارت ارتباطات اجازه داده شده است تا با گرانفروشی اپراتور های موبایل طبق ماده واحده مربوط به آن برخورد شود. جریمه مصوب شده برای این اپراتور ها تنها به دلیل تخلف از مقررات سازمان رگولاتوری بوده و این اپراتورها همچنان پرونده رسیده نشده در تعزیرات خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال