توسعه سیستم هوش مصنوعی گوگل و تبدیل صفحات وب به ویدیو

گوگل یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده که با کمک آن می‌توان صفحات وب را به ویدیو های کوتاه تبدیل کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم هوش مصنوعی گوگل به نام URL2Video در سمپوزیوم سال ۲۰۲۰ مربوط به این شرکت معرفی شده بود. این سیستم قادر است کلیه اطلاعات […]

گوگل یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده که با کمک آن می‌توان صفحات وب را به ویدیو های کوتاه تبدیل کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم هوش مصنوعی گوگل به نام URL2Video در سمپوزیوم سال ۲۰۲۰ مربوط به این شرکت معرفی شده بود. این سیستم قادر است کلیه اطلاعات موجود در یک صفحه از یک وب سایت را با همان شکل و طرح و رنگ به صورت یک ویدئوی کوتاه نمایش دهد.

سیستم هوش مصنوعی URL2Video قادر است به خوبی کلیه اطلاعات از جمله هدینگ ها، تصاویر و توضیحات را تشخیص داده و آن ها را اولویت بندی کند. بدین ترتیب ویدئوی ساخته شده با در نظر گرفتن اولویت‌ها نمایش داده میشود.

همچنین در این سیستم اطلاعاتی نظیر سبک طراحی مانند نوع قلم، لی‌اوت گرافیکی و محتواهای متنی از منابع HTML گرفته خواهد شد. شرکت های مختلف و کسب و کارها می توانند با استفاده از این سیستم، محصولات و خدمات مخصوص خود را به خوبی به نمایش در بیاورند. با توجه به هزینه تولید یک ویدیو می توان به اهمیت ساخت ویدیو ها از طریق این سیستم هوش مصنوعی پی برد. همچنین ساخت ویدئوها برای شرکتها زمان بر و طولانی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال