توسعه دستیار صوتی اختصاصی هواوی به نام Celia

هواوی پس از تحریم از طرف گوگل و عدم دستیابی به خدمات این سرویس، دستیار صوتی مختص خود را توسعه داده است. این دستیار دیجیتالی از زبان های انگلیسی ، فرانسه و اسپانیایی پشتیبانی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از engadget، هواوی توانسته بدون گوگل و تنها […]

هواوی پس از تحریم از طرف گوگل و عدم دستیابی به خدمات این سرویس، دستیار صوتی مختص خود را توسعه داده است. این دستیار دیجیتالی از زبان های انگلیسی ، فرانسه و اسپانیایی پشتیبانی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از engadget، هواوی توانسته بدون گوگل و تنها با استفاده از دستیار صوتی اختصاصی خود کاربران را راضی نگه دارد. این دستیار دیجیتالی که Celia نام دارد، هم اکنون می تواند برخی دستورهای ساده برای فعال کردن قابلیت های گوشی را انجام دهد. از جمله این دستورها می توان به آپدیت آب و هوا، ارسال پیامک و ارسال تماس هاس صوتی اشاره کرد. همچنین دستیار صوتی هواوی قادر است ریمایندرهای مورد نظر کاربر را به وی یادآوری کند. کارکرد این دستیار صوتی دقیقا شبیه به اوائل کارکرد دستیار صوتی اپل یعنی سیری است.

هواوی از اینکه دستیار صوتی اش مورد قبول کاربران قرار گرفته ابراز امیدواری کرد و گفت این شرکت تلاش دارد تا این دستیار صوتی را توسعه دهد تا بتواند نسبت به دستیار صوتی سامسونگ (بیکسبی) عملکرد بهتری از خود نشان دهد. نسخه اولیه Celia سال گذشته به عنوان دستیار صوتی چینی زبان Xiaoyi معرفی شده بود. مهمترین مزیت این دستیار صوتی استفاده از لنز هوش مصنوعی گجت های هواوی در تشخیص اشیاء است که به دریافت اطلاعات آن شی کمک می کند. به عنوان مثال با استفاده از این لنز می توان در هنگام خرید کالای آنلاین، کالای مورد نظر را اسکن کرده و مشابه آن را در سایت های مختلف جستجو کرد. هواوی اکنون اعلام کرده که به زودی این دستیار صوتی در اختیار دیگر دارندگان محصولات هواوی نیز قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال