توسعه دهندگان کیت توسعه هدست اپل را در اختیار می‌گیرند

اپل در مراسم کنفرانس توسعه دهندگان از هدست ویژن پرو رونمایی کرد. طبق گفته این شرکت امکان توسعه برنامه های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی روی سیستم عامل جدید VisionOS وجود دارد. به همین دلیل این شرکت قصد دارد کیت های توسعه هدست را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

اپل در مراسم کنفرانس توسعه دهندگان از هدست ویژن پرو رونمایی کرد. طبق گفته این شرکت امکان توسعه برنامه های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی روی سیستم عامل جدید VisionOS وجود دارد. به همین دلیل این شرکت قصد دارد کیت های توسعه هدست را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل با هدف ایجاد و توسعه برنامه های گسترده برای افزایش تجربیات مختلف کیت های توسعه هدست ویژن پرو را در اختیار توسعه دهندگان می‌گذارد.

همچنین طبق اعلام اپل توسعه دهندگان از دو طریق می توانند برای گسترش و تقویت پلتفرم های واقعیت ترکیبی اقدام کنند.

در روش اول برنامه های توسعه دهندگان برای آیپد و آیفون برای اپل ارسال و این شرکت عملکرد آن را روی هدست آزمایش کرده و تغییرات لازم را ارائه کند. در روش دیگر اپل با میزبانی آزمایشگاه های توسعه دهنده حضوری به توسعه دهندگان امکان می دهد تا برنامه ها و بازی های خود را روی سیستم عامل های اپل آزمایش کنند.

ابزارهای لازم برای آزمایش توسط توسعه دهندگان در ماه ژوئیه امسال توسط اپل معرفی خواهد شد. این ابزارها با هدف توسعه محتواهای بیشتر برای این هدست توسعه یافتند. همچنین کیت توسعه مربوط به سیستم عامل این هدست در همین ماه قابل دریافت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال