توسعه نوعی داشبورد جدید که تنها در زمان نیاز راننده ظاهر می شود

شرکت کانتیننتال طی یک نوآوری داشبورد جدیدی را توسعه داده است که می تواند تنها در زمان نیاز راننده ظاهر شود. این فناوری در نمایشگاه CES نیز موفق به دریافت جایزه نوآوری شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اکثر رانندگان در زمان رانندگی نیاز به اطلاعاتی دارند که داشبورد هوشمند می […]

شرکت کانتیننتال طی یک نوآوری داشبورد جدیدی را توسعه داده است که می تواند تنها در زمان نیاز راننده ظاهر شود. این فناوری در نمایشگاه CES نیز موفق به دریافت جایزه نوآوری شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اکثر رانندگان در زمان رانندگی نیاز به اطلاعاتی دارند که داشبورد هوشمند می تواند در اختیار آنها قرار دهد.

از طرفی وجود نمایشگرها در خودرو ممکن است برای بسیاری از رانندگان گیج کننده باشد و حواس آنها را پرت کند. به همین دلیل شرکت کانتیننتال از یک داشبورد نوآورانه به نام نمایشگر شای تک رونمایی کرده است که تنها در صورت نیاز راننده مشاهده خواهد شد. نمایشگر خجالتی از نظر ظاهری تفاوت بسیاری با نمایشگرهای بزرگ تعبیه شده در خودروها دارد.

 به گفته اولریش لودرز رئیس استراتژی و واحد تجاری رابط کاربری خودرو به انسان در کانتیننتال رابطه اصلی انسان و ماشین در خودرو نمایشگر ها هستند و طراحی آن ها می تواند در طراحی اتاق خودرو موثر باشد. از طرفی فناوری داشبورد خجالتی میتواند شروع عصر جدیدی باشد و بسیار آینده نگرانه خواهد بود.

طبق استدلال شرکت سازنده در نمایشگر های امروزی نمایش اطلاعات در موقعیت مناسب انجام نمی گیرد و همچنین طراحی اتاق خودرو با نمایشگرهای بزرگ بدون محتوا هماهنگ نخواهد بود. به همین دلیل داشبورد خجالتی تنها در زمان نیاز راننده ظاهر می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال