توسعه نسل جدیدی از ابزار بنچمارک توسط اپل، گوگل و موزیلا

نسل جدید ابزار بنچمارک مرورگرها با همکاری یه غول فناوری یعنی گوگل، اپل و موزیلا توسعه می یابد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سه مرورگر سافاری، کروم و فایرفاکس توسط سه شرکت اپل، گوگل و موزیلا اداره میشود. این شرکت اکنون قصد دارند تا با همکاری یکدیگر و با هدف بررسی عملکرد […]

نسل جدید ابزار بنچمارک مرورگرها با همکاری یه غول فناوری یعنی گوگل، اپل و موزیلا توسعه می یابد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سه مرورگر سافاری، کروم و فایرفاکس توسط سه شرکت اپل، گوگل و موزیلا اداره میشود. این شرکت اکنون قصد دارند تا با همکاری یکدیگر و با هدف بررسی عملکرد مرورگرهای وب معیار جدیدی را به نام Speedometer 3 توسعه دهند. این معیار قرار است بر اساس آخرین فناوری های مورد استفاده وب سایت ها ارائه شود.

به گفته موزیلا در صورتی که ابزار بنچمارکی توسط توسط شرکت های فعال در زمینه وب توسعه داده شود می تواند درک مشترکی را در زمینه مسائل مهم به وجود آورد. در صورت نیاز به هماهنگی بین توسعه دهندگان، اداره استاندارد، موتور های تفسیر کدها در وبسایت ها و یا سازندگان نیز این معیار می تواند موثر باشد. حساب کاربری وب کیت از زیر مجموعه اپل نیز در توییت اخیر خود این همکاری را موثر خواند و اعلام کرد در آینده این همکاری معیار مناسبی را برای سنجش عملکرد مرورگرها ارابه می کند که می تواند تجربه کاربران را بهبود ببخشد.

طبق گزارش ورج، در معیار جدید امکان مقایسه وب کیت سافاری، کروم Blink موتور v8 گوگل با اسپایدر مانکی موزیلا وجود خواهد داشت. گوگل نیز در توییتر در این مورد اعلام کرد در این همکاری قوانینی وضع شده که مانع از ایجاد تغییر توسط در نتایج توسط هر یک از شرکت ها خواهد شد.

همچنین ایجاد تغییر در ابزار جدید باید به تایید حداقل دو شرکت رسیده باشد و در صورت عدم رضایت دیگر شرکت ها نمی توان آن را اجرا کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال