توسعه ابزار جدید برای حذف تصاویر غیراخلاقی نوجوانان در اینستاگرام

متا طی همکاری با چند شرکت دیگر روی یک ابزار جدید کار می کند که با کمک آن امکان حذف تصاویر غیراخلاقی نوجوانان وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک مرکز ملی که در زمینه حمایت از کودکان استثمار شده فعالیت می کند برای حذف تصاویر سواستفاده از نوجوانان ابراز جدیدی […]

متا طی همکاری با چند شرکت دیگر روی یک ابزار جدید کار می کند که با کمک آن امکان حذف تصاویر غیراخلاقی نوجوانان وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک مرکز ملی که در زمینه حمایت از کودکان استثمار شده فعالیت می کند برای حذف تصاویر سواستفاده از نوجوانان ابراز جدیدی را با حمایت مالی متا توسعه داده است. سرویس جدید مرکز NCMEC به دیگر کاربران اجازه می دهد تا تصاویر نوجوانان در حال سواستفاده جنسی را حذف کنند. با حذف این تصاویر یا ویدیو ها از پلتفرم های آنلاین، دیگر امکان انتشار مجدد آنها وجود ندارد. این ابزار Take it Down نام دارد. متا اعلام کرد پلتفرم های اینستاگرام و فیسبوک می توانند از این ابزار پشتیبانی کنند.  برخی سایت های غیراخلاقی و پلتفرم های دیگری مانند OnlyFans و Youbo نیز در بین وبسایت های پشتیبانی کننده این ابزار هستند.

افراد زیر سن قانونی برای گزارش عکس و فیلم های خود می توانند به این پلتفرم مراجعه کنند. حتی افراد بزرگسال نیز می توانند تصاویر مربوط به دیگران را گزارش کرده و برای حذف آن اقدام کنند.

طبق اعلام ورج، افراد برای حذف عکس ها و اقدام برای آن باید تصاویر مورد نظر را پر گوشی خود داشته باشند. البته در این فرایند تصاویر یا ویدیوهای گزارش شده ثبت نخواهند شد و از این بابت حریم خصوصی رعایت میشود. NCMEC با ساخت هش از تصاویر برای حذف آنها اقدام می کند. هش به نوعی یک اثرانگشت دیجیتالی محسوب میشود که به هر تصویر یا ویدئو نسبت داده میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال