تشخیص مشکل تیروئید توسط اپل واچ پیش از شناسایی توسط پزشک

اپل واچ قادر است مشکلات مربوط به تیروئید و علائم آن را پیش از شناسایی توسط پزشک تشخیص دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل واچ قادر است ماهها قبل از تشخیص علائم بیماری تیروئید آنرا در کاربران شناسایی کند. یک دانشجوی پرستاری در استرالیا پس از تشویق کاربران به فعال کردن […]

اپل واچ قادر است مشکلات مربوط به تیروئید و علائم آن را پیش از شناسایی توسط پزشک تشخیص دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل واچ قادر است ماهها قبل از تشخیص علائم بیماری تیروئید آنرا در کاربران شناسایی کند. یک دانشجوی پرستاری در استرالیا پس از تشویق کاربران به فعال کردن اعلان های ضربان قلب به این موضوع پی برده است.

طبق گزارش اپل اینسایدر اعلان های مربوط به ضربان قلب می تواند در شناسایی مشکلات قلبی و ترغیب افراد برای کمک پزشکی موثر باشد. علاوه بر آن بسیاری از تغییرات اولیه نیز توسط این ساعت‌هوشمند شناسایی می‌شوند که ماه‌ها بعد توسط پزشک تشخیص داده خواهد شد.

 لورن دوم فوری فردی بود که با کمک یک ویدیو در تیک تاک افراد را به فعال کردن تشخیص ضربان قلب و اعلان های آن ترغیب کرده بود. وی در این ویدئو کاربران را ترغیب می کند تا از ماه‌ها قبل اعلان های مربوط به مشکلات قلبی ریتم های نامنظم و سطوح آمادگی قلبی را فعال کنند. وی گفته است پس از فعال کردن این اعلان ها وی در مورد تغییرات خود که توسط اپل واچ هشدار داده شده بود متوجه وقوع بیماری تیروئید شد.

 وی در توضیحات کنار تصویر گفته است من با وجود هشدار اپل واچ در مورد تغییرات می توانستم قبل از بدتر شدن علائم در ماه اکتبر برای درمان مراجعه کنم به طوری که در عرض چند روز کاهش چشمگیری در نمودار اپلیکیشن Health ظاهر شد که نشان دهنده این بود سیستم قلبی عروقی من مانند قبل کار نمی کند. سپس اضافه کرد ای کاش تنظیمات اپل واچ را پیش از این بررسی کرده تا از تغییرات آگاه شده بودم و زودتر به پزشک مراجعه کرده بودم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال