تصویر جدید منتشر شده توسط مایکروسافت می‌تواند متعلق به Surface Pro 5 باشد

تصویر جدیدی که گفته می‌شود مربوط به تبلت جدید شرکت مایکروسافت،  Surface Pro 5 است در یکی از وب‌سایت‌های فرانسوی دیده شده است. تاکنون این تصویر توسط مایکروسافت به تایید رسمی نرسیده و مشخص نیست که آیا وب‌سایت انتشار دهنده‌ی این تصویر، مربوط به شعبه‌ی فرانسه‌ی شرکت مایکروسافت بوده یا خیر. به هر‌حال، همان‌طور که […]

تصویر جدیدی که گفته می‌شود مربوط به تبلت جدید شرکت مایکروسافت،  Surface Pro 5 است در یکی از وب‌سایت‌های فرانسوی دیده شده است. تاکنون این تصویر توسط مایکروسافت به تایید رسمی نرسیده و مشخص نیست که آیا وب‌سایت انتشار دهنده‌ی این تصویر، مربوط به شعبه‌ی فرانسه‌ی شرکت مایکروسافت بوده یا خیر. به هر‌حال، همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، تبلت  Surface Pro 5 مایکروسافت با قلم و کاور تایپ عرضه شده است.

در کنار فاش شدن این تصویر، نام تبلت مورد اشاره نیز بر روی پروفایل وب‌سایت LinkedIn یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت نیز رویت شده تا شایعات پیرامون این تبلت،‌ بیش از پیش پررنگ‌تر شوند. تبلت  Surface Pro 4 مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ عرضه شد؛ حالا که بیش از یک سال از عرضه‌ی تبلت پیشین مایکروسات می‌گذرد بعید به نظر می‌رسد که در سال جاری یا بهار سال آینده مایکروسافت از تبلت  Surface Pro 5 رونمایی نکند.

درهرصورت، تبلت بالارده‌ی مایکروسافت می‌تواند با مشخصه‌های فنی بسیار قدرت‌مندی ظاهر شود؛ مشخصه‌هایی که طبیعتا نیازمند مبلغ بسیار بالایی نیز خواهند بود. پس اگر به دنبال خرید تبلت آینده و مورد انتظار شرکت مایکروسافت که احتمالا  Surface Pro 5 خواهد بود هستید باید مبلغ زیادی را برای آن خرج کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال