مایکروسافت پتنت دیگری برای گوشی شایعه شده سرفیس فون ثبت کرد

در دی‎ماه سال گذشته، شرکت مایکروسافت امتیاز پتنتی برای یک دستگاه 2 در 1 را به دست آورد که از یک گوشی می‎تواند به شکل یک تبلت یا برعکس تا شود. از آن‎جایی‎که امتیاز این پتنت به مایکروسافت اعطا شده، بعضی از افراد چنین نتیجه گرفته‎اند که هدف این طرح ساخت گوشی افسانه‎ای Surface Phone […]

در دی‎ماه سال گذشته، شرکت مایکروسافت امتیاز پتنتی برای یک دستگاه 2 در 1 را به دست آورد که از یک گوشی می‎تواند به شکل یک تبلت یا برعکس تا شود. از آن‎جایی‎که امتیاز این پتنت به مایکروسافت اعطا شده، بعضی از افراد چنین نتیجه گرفته‎اند که هدف این طرح ساخت گوشی افسانه‎ای Surface Phone است. هفته‎ی گذشته، مایکروسافت پتنت جدید دیگری برای یک گوشی تاشو ثبت کرد تا بار دیگر شایعاتی در خصوص این دستگاه مرموز شنیده ‎شود.

یک سرفیس فون تاشو با رقبای سرسختی مانند محصولات ال‎جی و سامسونگ روبرو خواهد شد. آخرین شایعات اعلام می‎کنند که سامسونگ خود را برای عرضه‎ی هزاران نمونه‎ی اولیه از گوشی تاشویی که ساخته برای اپراتورها و فروشندگان مهم در سه ماهه‎ی سوم سال جاری میلادی، آماده کرده است که از قضا زمانی است که نسل جدید آیفون‎های اپل احتمالا عرضه خواهند شد. گوشی تاشوی سامسنگ براساس اعلام افراد مطلع از قضیه یک دستگاه فوق‎العاده لوکس خواهد بود. به عبارت دیگر آیفون 8 مخصوص دهمین سالگرد آیفون، امسال تنها دستگاهی نخواهد بود که در محدوده‎ی قیمتی بیش از 1000 دلار قرار می‎گیرد. از سوی دیگر ال‎جی نیز سه پتنت دی‎ماه از سازمان USPTO برای یک گوشی تاشو که به یک تبلت تبدیل می‎شود، ثبت کرده است.

مایکروسافت تولید دستگاه‎های لومیا را رها کرده است و این وظیفه را به دوش شرکت‎هایی مانند اچ‎پی گذاشته است تا سیستم‎عامل ویندوز موبایل 10 را با نمونه‎های شرکتی قدرتمندی نظیر گوشی HP Elite x3 زنده نگه دارند. در همین حین، صحبت‎هایی در رابطه با وجود یک گوشی مجهز به سیستم‎عامل ویندوز 10 پرو شنیده می‎شود که از پردازنده‎های اینتل استفاده می‎کند. چنین گوشی قادر به اجرای اپلیکیشن‎های دسکتاپی است و نسخه‎ی قابل حمل یک کامپیوتر شخصی خواهد بود. عاقبتی که سرفیس پرو برای تبلت‎ها به همراه آورد، سرفیس فون برای گوشی‎های‎ هوشمند به ارمغان می‎آورد.

پتنت جدید مایکروسافت Display Device نامیده می‎شود و مجوز آن به Microsoft Technology Licensing داده شده است. مبتکرین این پتنت Timothy Andrew Large و Steven Bathitche هستند. شماره‎ی این پتنت در سازمان حقوق انحصاری آمریکا US2017/0086308 A1 است و شما می‎توانید تصویر آن را در بالا مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال