با Digit، اپلیکیشن مدیریت مالی iOS بیشتر آشنا شوید

پس‌انداز کردن پول چیزیست که شاید بسیاری از افراد نتوانسته باشند در مدارس آنها را یاد بگیرند و حالا که دخل و خرج آنها زیاد شده، حتی مشکلات درست هزینه کردن را نیز داشته باشند. شاید همین موضوع باعث شده باشد تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزار مالی Digit به فکر تولید این اپلیکیشن نموده و حتی بخواهند زندگی […]

پس‌انداز کردن پول چیزیست که شاید بسیاری از افراد نتوانسته باشند در مدارس آنها را یاد بگیرند و حالا که دخل و خرج آنها زیاد شده، حتی مشکلات درست هزینه کردن را نیز داشته باشند. شاید همین موضوع باعث شده باشد تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزار مالی Digit به فکر تولید این اپلیکیشن نموده و حتی بخواهند زندگی شما را با آن تغییر دهند!

یکی از مواردی که باعث شده پیش از این نام Digit بر سر زبان‌ها باشد، امکان متصل کردن آن به حساب شخصی شما و پس‌انداز کردن پول است. یک ربات نرم‌افزاری که توسط برنامه‌نویسان توسعه داده شده، قادر به ذخیره مقدار بسیار اندکی پول به صورت روزانه خواهد بود، میزانی که هرگز نمی‌توانید متوجه آن شوید و در طول زمان که این مقدار اندک به دیگر حساب شما منتقل شده، می‌توانید شاهد یک پس‌انداز بسیار زیاد و مناسب برای خود باشید.

ساندزگان تنها این نرم‌افزار را برای سیستم‌عامل iOS توسعه داده‌اند و به تازگی نیز نسخه‌ی مربوط به ساعت هوشمند آن را عرضه کرده‌اند. این کار باعث شده تا کابران بتوانند بدون کوچکترین مشکلی و در سریع‌ترین زمان ممکن، به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در واقع یک ربات مسئول پاسخگویی به سوالات کاربران بوده و می‌تواند از طریق پیام کوتاه (SMS)، اطلاعات مختلفی همچون گردش حساب، موجودی و … را در اختیار کاربران قرار دهد. تعداد کاربرانی که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند نیز بسیار زیاد است و طبق آمار منتشر شده، از ماه گذشته 20 درصد از کاربران هر روز این نرم‌افزار را چک می‌کنند.

باید اشاره داشته باشیم که Digit یک بانک نیست و برای پول‌هایی که برای شما پس‌انداز می‌کند، هیچ سودی به شما پرداخت نمی‌کند. شاید در این مورد بگویید که بانک‌های مختلف بابت پولی که شما در حساب آنها قرار می‌دهید می‌توانند پول خوبی پرداخت کنند اما در مورد Digit اینطور نیست. طبق صحبت‌های مدیر ارشد اجرایی این شرکت، Ethan Bloch، آینده‌ی مدیریت مالی می‌تواند توسط Digit دگرگون شده و آنها می‌خواهند کاری فراتر از آنچه که بانک‌ها انجام می‌دهند را انجام داده و حتی قصد دارند این نرم‌افزار را با کارت‌های اعتباری و پرداخت‌های تحصیلی کاربران نیز همگام نمایند تا Digit قادر به برآوردی از هزینه‌ی ماهانه داشته باشد.

اما Digit چگونه کار خواهد کرد؟ اینطور که Bloch اذعان داشته این نرم‌افزار قادر خواهد بود تا با داشتن اطلاعات کلی و جزئی از مخارج ماهیانه، میزان پس‌انداز و همینطور هزینه‌ای که کاربران باید در یک ماه پرداخت نمایند در اختیار کاربران قرار دهد. البته شاید اگر بخواهیم خودمان اطلاعات مربوط به این کارها را بررسی کنیم نتیجه‌ی بهتری داشته باشد. اما از آنجایی که Digit می‌تواند اطلاعات مربوط به حساب‌ ما را به صورت دقیق‌تر و با جزئیات بیشتری در اختیارمان قرار دهد، Bloch معتقد است که Digit می‌تواند جایگزین بهتری برای مدریت امور مالی ما باشد.

Bloch اعتقاد دارد ک هر دلاری که ما آن را کنار می‌گذاریم می‌تواند فوق‌العاده مهم و با ارزش باشد. وی اذعان داشته که از سال گذشته تا کنون، 101 میلون دلار پول توسط Digit ذخیره شده که چنین حجم پول بالایی نشان می‌دهد که واقعا اتفاقی مهم در این زمینه در حال رخ دادن می‌باشد. البته اینکه چه تعدادی از کاربران از این نرم‌افزار استفاده کرده و اینکه روش به کارگیری آنها چگونه می‌باشد نیز می‌تواند تاثیر مهمی بر روی این حجم پول داشته و حتی میزان آن را بالاتر نیز ببرد.

اما اعتماد کردن به این نرم‌افزار و تکنولوژی آن مورد دیگریست که باید به آن اشاره داشته باشیم. آقای Bloch اذعان داشته که Digit توانسته رضایت بسیاری از کاربران را در سال‌های گذشته به دست آورده و می‌توانند همانند سرویس‌های Uber و Airbnb، به موارد بسیار خوبی برسد. حال آنها قصد دارند تا برای گسترش فعالیت‌های خود با شرکت‌های بزرگی همچون مایکروسافت و فیسبوک نیز همکاری کرده و امکانات بسیار بیشتری را پیش روی کاربران قرار دهند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال