بررسی ارز دیجیتال در یک نشست علمی

بعداز ظهر امروز یکشنبه ۱۰ شهریور در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، نشستی جهت بررسی ارز دیجیتال یا همان رمز ارزها برگزار می شود. در این نشست به بررسی و بحث در این زمینه توسط جمعی از صاحب نظران پرداخته می شود تا جوانب ناشناخته این پدید نوظهور در حوزه فناوری اطلاعات موشکافانه تر بررسی شود. […]

بعداز ظهر امروز یکشنبه ۱۰ شهریور در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، نشستی جهت بررسی ارز دیجیتال یا همان رمز ارزها برگزار می شود. در این نشست به بررسی و بحث در این زمینه توسط جمعی از صاحب نظران پرداخته می شود تا جوانب ناشناخته این پدید نوظهور در حوزه فناوری اطلاعات موشکافانه تر بررسی شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، نشست «رمزارزش در ایران: خیلی دور، خیلی نزدیک» که توسط 6 نفر از صاحبنظران تشکیل خواهد شد، هدفش تبیین بهتر مفهوم رمز ارز و تشریح فرصت‌ها و چالش‌های توسعه این واحد پول در ایران است. اعضای شرکت کننده در این نشست علمی، از مسئولان و چهره های دانشگاهی هستند که از جمله آن ها جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستان کل کشور و محمد جعفر نعناکار مدیرکل امور حقوقی سازمان فناوری اطلاعات و مهدی شامی زنجانی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران می باشند. مدیر این پنل علمی که دور هم گرد می آیند، مدیر پروژه نقشه راه تحول دیجیتال ایران است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال