سفته دیجیتالی برای ارائه تسهیلات الکترونیکی راه اندازی می شود

به زودی سرویس ارائه سفته دیجیتال و تسهیلات الکترونیکی به صورت تمام دیجیتالی با هدف کاهش مراجعات حضوری به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا راه اندازی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، علی عبدالهی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات در وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت […]

به زودی سرویس ارائه سفته دیجیتال و تسهیلات الکترونیکی به صورت تمام دیجیتالی با هدف کاهش مراجعات حضوری به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، علی عبدالهی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات در وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت انجام خدمات رسانی الکترونیکی به زودی سرویس سفته دیجیتال و ارائه تسهیلات الکترونیکی راه اندازی خواهد شد. این اقدام در جهت تحقق دولت الکترونیک در دوران جهش دیجیتالی انجام می گیرد.

طبق صحبت های رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد در جلسه کمیسیون عالی تنظیم مقررات مرکز ملی و طبق نظر کمیته ملی مبارزه با کرونا، کسب و کارهای آسیب دیده از این همه گیری در اولویت این شورا بوده و ارائه تسهیلات به آنها به زودی انجام خواهد پذیرفت. همچنین وی اعلام کرد فرایند تخصیص سفته الکترونیک را با توجه به روند طولانی ارائه تسهیلات به متقاضیان و نیاز به احراز هویت، یک گزینه بسیار عالی خوهد بود. در حال حاضر وظیفه خدمت رسانی در حوزه در اختیار بانک ملی قرار دارد. اما کلیه بانک ها می توانند درخواست خود را به مرکز فناوری اطلاعات و توسعه هوشمند ارسال کنند تا پس از بررسی های لازم و دریافت زیرساخت‌های فنی از جمله چگونگی انجام فرایند تخصیص و ابطال سفته از این سرویس استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال