اتصال مستقیم گوشی های موبایل به اینترنت استارلینک تا سال ۲۰۲۴

طبق درخواست اسپیس ایکس به کمیسیون ارتباطات فدرال در امریکا، احتمال دارد تمامی گوشی های موبایل تا سال ۲۰۲۴ به اینترنت ماهواره ای متصل شوند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماهواره های نسل دوم استارلینک سخت افزار لازم برای اتصال مستقیم به شبکه موبایلی را دارا هستند. این سخت افزار می تواند […]

طبق درخواست اسپیس ایکس به کمیسیون ارتباطات فدرال در امریکا، احتمال دارد تمامی گوشی های موبایل تا سال ۲۰۲۴ به اینترنت ماهواره ای متصل شوند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماهواره های نسل دوم استارلینک سخت افزار لازم برای اتصال مستقیم به شبکه موبایلی را دارا هستند. این سخت افزار می تواند با برقراری ارتباط بین ماهواره ها و گوشی کاربر، امکان استفاده از اینترنت ماهواره ای را برایشان فراهم کند.

در حال حاضر اسپیس ایکس برای ارسال ده هزار ماهواره کوچک دیگر به مدار زمین محور دریافت کرده و قصد دارد با کمک شرکت تی موبایل سرویس اینترنت ماهواره ای برای گوشی های موبایل را در اختیار کاربران قرار دهد.

استارلینک اکنون در صورت فلکی خود ۳۵۰۰ ماهواره دارد و مجوز پرتاب ۷۵۰۰ ماهواره دیگر را نیز از FCC دریافت کرده است. این ماهواره ها به سخت افزارهای موبایلی مجهز هستند و تا پایان این دهه در مدار قرار خواهند گرفت.

در صورت موفقیت اسپیس ایکس در قرار دادن ماهواره های نسل دوم. این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۴ می تواند پوشش کامل اینترنت ماهواره ای برای گوشی های موبایل را ارائه کند. در حالی که این اینترنت برای استفاده به تجهیزاتی نیاز دارد، اما در صورت استفاده روی موبایل امکان اتصال مستقیم به شبکه وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال