افشای مشخصات مچ بند هوشمند Band 7 هواوی پیش از رونمایی

هواوی رویدادی را در هشتم اردیبهشت برگزار میکند و در آن برخی محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد. اما مشخصات برخی از آنها قبل از معرفی افشا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از محصولاتی که هواوی قصد دارد در رویداد ۲۸ آوریل 2022 معرفی کند مچ بند هوشمند […]

هواوی رویدادی را در هشتم اردیبهشت برگزار میکند و در آن برخی محصولات جدید خود را معرفی خواهد کرد. اما مشخصات برخی از آنها قبل از معرفی افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از محصولاتی که هواوی قصد دارد در رویداد ۲۸ آوریل 2022 معرفی کند مچ بند هوشمند Band 7 است. طبق اطلاعات منتشر شده از این مچ بند احتمالاً نسبت به نسل قبلی خود نازک تر و سبک تر خواهد بود و امکان پشتیبانی از 96 حالت ورزشی را نیز دارا است. در این مراسم هواوی علاوه بر مچ بند هوشمند خود از گوشی تا شدنی Mate Xs 2 و Smart Screen V Pro  نیز رونمایی خواهد کرد.

گزارش‌های پیشین از تلاش این شرکت برای توسعه هواوی بند ۷ حکایت داشت و احتمالاً هواوی در این مراسم از این محصول جدید رونمایی خواهد کرد. البته هنوز این شرکت به طور رسمی معرفی بند ۷ را تایید نکرده است. یک افشاگر در ویبو به نام Uncle Mountain  مشخصات بند ۷ را منتشر کرد. به گفته وی این مچ بند دارای ضخامتی کمتر از یک سانتی متر است و وزن آن نیز تنها ۱۶ گرم خواهد بود.

مچ بند هوشمند بند ۷ علاوه بر قابلیت های مربوط به نظارت بر سلامت، می تواند به صفحه نمایش هوشمند نیز متصل شود و پرداخت ویچت را نیز انجام دهد. پیش از این بند ۶ هواوی با طراحی مستطیل شکل منتشر شده بود و احتمالاً نسل جدید نیز همان طراحی را خواهد داشت. با توجه به تحریم های اعمال شده علیه هواوی و عدم توجه به این شرکت، مشخصات جزئی تری از محصولات آن قبل از رونمایی در دسترس قرار نمی گیرد.

هواوی بند ۶ به همراه قاب پلیمری و بند ساعت سیلیکونی به بازار عرضه شده بود. همچنین قابلیت هایی مانند نظارت بر ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون، ردیاب خواب و نظارت بر استرس نیز در این مچ بند قرار داشت. باتری آن نیز می‌توانست در حداکثر ۱۴ روز و یا به طور معمول ۱۰ روز کارکرد داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال