ویندوز ۱۲ به چه پیش نیاز های سخت افزاری نیاز خواهد داشت؛ افشای اطلاعات مهم از ویندوز ۱۲

با افشای پیش نیاز های سخت افزاری مربوط به ویندوز ۱۲ اکنون می توان درایور و رم مورد نیاز را مشخص کرد. طبق گفته منابع آگاه حداقل رم مورد نیاز برای ویندوز جدید ۸ گیگابایت است و داشتن درایو ssd نیز اجباری خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود باقی […]

با افشای پیش نیاز های سخت افزاری مربوط به ویندوز ۱۲ اکنون می توان درایور و رم مورد نیاز را مشخص کرد. طبق گفته منابع آگاه حداقل رم مورد نیاز برای ویندوز جدید ۸ گیگابایت است و داشتن درایو ssd نیز اجباری خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود باقی ماندن دو مورد از به روز رسانی های سری مومنت از ویندوز ۱۱ مایکروسافت به دنبال پیش نیازهای سیستم عامل بعدی خود است. هنوز این سیستم عامل دارای نام رسمی نبوده و تغییرات آن نیز در به روز رسانی Next Vally دیده شده اند.

پانوس پانای مدیر ارشد مایکروسافت پیش از این در مورد ویندوز بعدی این شرکت اعلام کرده بود که سیستم عامل مایکروسافت به سمت استفاده بیشتر از سیستم های ابری و هوش مصنوعی خواهد رفت.

بنابراین به احتمال زیاد ویندوز ۱۲ تمرکز خود را روی هوش مصنوعی خواهد گذاشت. همچنین مایکروسافت قصد دارد با حذف MSDT و VBSCript باعث افزایش امنیت در ویندوز ۱۲ شود.

طبق گزارش Neowin، مایکروسافت با بازگشت به چرخه سه ساله در انتشار نسخه‌های جدید ویندوز قصد دارد در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ ویندوز ۱۲ را به طور عمومی منتشر کند. مایکروسافت در ویندوز ۱۱ با در نظر گرفتن پیش نیاز های سخت افزاری سختگیرانه باعث شد تا بسیاری از افراد نتوانند سیستم قدیمی خود را به ویندوز ۱۱ به روز رسانی کنند. در حال حاضر نیز هنوز پردازنده مورد نیاز ویندوز. ۱۲ به طور رسمی مشخص نشده است.

با توجه به اقدام مایکروسافت در جدیدترین بیلد اینسایدر ویندوز ۱۱ و پشتیبانی از SHA-3 احتمالاً حداقل رم مورد نیاز برای ویندوز بعدی این شرکت ۸ گیگابایت خواهد بود. همچنین پیش از این برای نصب ویندوز ۱۱ به حداقل فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت نیاز بود در حال حاضر مشخص نیست ویندوز ۱۲ به چه مقدار فضای سیستم نیاز خواهد داشت. اما ممکن است نصب آن تنها مشروط به داشتن درایو ssd باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال