افشای مشخصات جدیدی از آنر مجیک ۴ پرو پیش از رونمایی

پیش از آنکه آنر از گوشی‌های سری مجیک ۴ رونمایی کند برخی اطلاعات و مشخصات فنی این خانواده منتشر شده بود. اکنون نیز جزئیات دیگری از آنر مجیک ۴ و ۴ پرو منتشر شده که ما را با این گوشی پیش از رونمایی آن در نهم اسفند آشنا خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

پیش از آنکه آنر از گوشی‌های سری مجیک ۴ رونمایی کند برخی اطلاعات و مشخصات فنی این خانواده منتشر شده بود. اکنون نیز جزئیات دیگری از آنر مجیک ۴ و ۴ پرو منتشر شده که ما را با این گوشی پیش از رونمایی آن در نهم اسفند آشنا خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزمو چاینا، آنر مجیک ۴ پرو مجهز به صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی خواهد بود که در آن حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار دارد. همچنین این گوشی از قفل سه بعدی چهره نیز پشتیبانی خواهد کرد. تراشه استفاده شده در این دستگاه اسنپدراگون 8 نسل یک است.

 در پنل پشتی این گوشی هوشمند دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد و همچنین یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی با لنز تله فوتو بهمراه لرزشگیر اپتیکال و زوم پریسکوپی ۱۰۰ برابری نیز در کنار حسگر اصلی قرار داده شده است. دوربین سلفی نیز ۱۲ مگاپیکسل از نوع اولترا واید است. باتری این گوشی هوشمند با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه می‌شود که می‌تواند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می کند.

آنر مجیک ۴ مدل پایه این خانواده محسوب می شود که دارای صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. دوربین اصلی شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید است که در کنار یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو قرار گرفته است. دوربین پنل پشتی دارای زوم ۵۰ برابری خواهد بود. دوربین سلفی نیز با لنز اولترا واید و ۱۲ مگاپیکسل است. برای آنر مجیک ۴ باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ سریع ۶۶ وات در نظر گرفته شده است.  پیش از این نیز در مورد حافظه رم و ظرفیت ذخیره سازی گوشی‌های جدید آن اطلاعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد در این گوشی ها از رم LPDDR5 استفاده خواهد شد. احتمالا حداکثر میزان رم در این گوشی ۱۲ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی نیز ۲۵۶ گیگابایت است.