افشای مشخصات احتمالی ردمی K80 پرو پیش از معرفی رسمی

مشخصات اصلی و مهم ردمی K80 پرو در حالی منتشر شد که هنوز مدت زیادی تا معرفی رسمی آن باقی مانده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردمی قصد دارد در ژوئیه امسال از گوشی K70 اولترا مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس رونمایی کند. احتمالاً پس از آن تمرکز اصلی این […]

مشخصات اصلی و مهم ردمی K80 پرو در حالی منتشر شد که هنوز مدت زیادی تا معرفی رسمی آن باقی مانده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردمی قصد دارد در ژوئیه امسال از گوشی K70 اولترا مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس رونمایی کند. احتمالاً پس از آن تمرکز اصلی این برند روی ساخت K80 پرو و نوت ۱۴ خواهد بود. طبق خبرهای منتشر شده احتمالاً این دو گوشی در سه ماهه پایانی امسال معرفی می‌شوند. با وجود زمان بسیار زیاد تا معرفی K80 پرو اکنون یک منبع آگاه برخی از مشخصات احتمالی این دستگاه را افشا کرده است.

دیجیتال چت استیشن به عنوان منبع آگاه اطلاعاتی را در مورد گوشی جدید ردمی منتشر کرده که در آن به نام دستگاه اشاره نشده است. به گفته وی یک گوشی در آینده مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ به همراه صفحه نمایش تخت اولد و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی توسط این شرکت معرفی خواهد شد.

شایعاتی که پیش از این در مورد این گوشی منتشر شده بود نشان می‌دهد ممکن است در ماه نوامبر در چین از این دستگاه رونمایی شود. پیش از این مشخصات مورد نظر را برای گوشی ردمی K80 پرو در نظر گرفته بودند. البته هنوز برخی اطلاعات در مورد حافظه دوربین و رم این دستگاه فاش نشده است.

دیگر گزارش‌ها نشان می‌دهد در این دستگاه از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده شده است. همچنین در مدل پرو نمایشگر دارای صفحه اولد با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. ممکن است دوربین تله فوتو K70 پرو در مدل K80 پرو نیز مورد استفاده قرار بگیرد. هنوز مشخص نیز که مشخصات دوربین K80 همانند مدل پرو است یا خیر. پیش از این منابع آگاه اعلام کرده بودند پنل پشتی در هر دو گوشی دارای طراحی یکسان بوده و احتمالا یک قاب شیشه‌ای در این دو دستگاه به کار رفته است. ردمی در کنار K80 پرو قصد دارد ردمی نوت ۱۴ پرو را نیز عرضه کند.