مشخصات گوشی تاشو آنر مجیک V پیش از رونمایی لو رفت!

آنر قصد دارد گوشی تاشو آنر مجیک V را در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی کند، اما پیش از معرفی رسمی مشخصات فنی این گوشی هوشمند فاش شده است. طراحی این دستگاه نیز توسط تیزر های رسمی شرکت منتشر شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Digital Chat Station در […]

آنر قصد دارد گوشی تاشو آنر مجیک V را در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی کند، اما پیش از معرفی رسمی مشخصات فنی این گوشی هوشمند فاش شده است. طراحی این دستگاه نیز توسط تیزر های رسمی شرکت منتشر شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو، مشخصات فنی گوشی آنر مجیک V طبق مدل استاندارد پیش از رونمایی منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده احتمالا این دستگاه در نمایشگر داخلی دارای روزنه مخصوص دوربین سلفی خواهد بود و مکان آن نیز در گوشه سمت راست بالای نمایشگر است. همچنین نمایشگر بیرونی دارای نرخ رفرش ۹۰ هرتز بوده و نمایشگر داخلی نیز به نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. سیستم عامل پیش فرض آن نیز اندروید ۱۲ خواهد بود که با آخرین نسخه رابط کاربری Magic UI عرضه می شود.

 پیش از این نیز طی شایعاتی چیپ استفاده شده در این گوشی را از نوع اسنپدراگون 8 نسل ۱ دانسته بودند. منبع منتشر کننده نیز تاکید می کند که احتمالاً این گوشی تاشو به عنوان اولین گوشی تاشو جهان با تراشه پرچمدار جدید کوالکام عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیق تری در رابطه با دیگر مشخصات و باتری آن منتشر نشده است.

احتمال می رود گوشی مجیک V در پنل پشتی دارای دوربین سه گانه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسل باشد ممکن است رونمایی رسمی این گوشی در ماه آینده انجام شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال