افشای مشخصات شیائومی ۱۲ لایت و لایت زوم پیش از معرفی

گوشی های سری شیائومی ۱۲ در روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ از راه می رسند. اما پیش از رونمایی رسمی برخی از اطلاعات فنی این گوشی ها به نام های شیائومی ۱۲ لایت و ۱۲ لایت زوم افشا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی های شیائومی ۱۲ لایت و ۱۲ لایت […]

گوشی های سری شیائومی ۱۲ در روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ از راه می رسند. اما پیش از رونمایی رسمی برخی از اطلاعات فنی این گوشی ها به نام های شیائومی ۱۲ لایت و ۱۲ لایت زوم افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی های شیائومی ۱۲ لایت و ۱۲ لایت زوم نیز از خانواده سری 12 هستند که به زودی معرفی خواهند شد.  طبق گزارش وب سایت Xiaomimiui شیائومی ۱۲ لایت قرار است با یک نمایشگر 6.55 اینچی امولد و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز عرضه شود. سنسور اثر انگشت نیز در این گوشی در زیر نمایشگر قرار دارد. احتمالا شیائومی در طراحی این گوشی از طراحی مشابه Civi استفاده خواهد کرد. همچنین این گوشی میان رده به تراشه اسنپدراگون 778G یا 780G در ۱۲ لایت مجهز است. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل از مدل سامسونگ و دو دوربین دیگر از نوع اولترا واید و ماکرو خواهند بود.

شیائومی برای گوشی ۱۲ لایت زوم یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز در نظر گرفته است. نمایشگر آن در قسمت لبه ها خمیده است و سنسور اثر انگشت آن نیز در زیر نمایشگر قرار دارد. طراحی آن شبیه به نسخه استاندارد است. البته در پنل پشتی به جای دوربین ماکرو یک دوربین تله فوتو قرار دارد. احتمالا شیائومی ماه مارس سال آینده این گوشی‌ها را معرفی خواهد کرد. برای این گوشی‌ها به طور پیش فرض از اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 نیز استفاده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال