افشای پتنت جدید گوشی تا شدنی شیائومی

پتنت جدیدی از گوشی جدید شیائومی منتشر شده است که نشان از طراحی این شرکت برای یک گوشی تاشدنی خاص دارد. این گوشی شباهت شبیه به حرف زد  داشت و زمانی که تا می شود ضخامت آن افزایش می یابد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون این شیائومی در طراحی گوشی‌های هوشمند […]

پتنت جدیدی از گوشی جدید شیائومی منتشر شده است که نشان از طراحی این شرکت برای یک گوشی تاشدنی خاص دارد. این گوشی شباهت شبیه به حرف زد  داشت و زمانی که تا می شود ضخامت آن افزایش می یابد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون این شیائومی در طراحی گوشی‌های هوشمند ایده های جالبی را به کار برده است. اکنون پتنت جدیدی منتسب به شیائومی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت در آینده طرح جدیدی را برای گوشی تا شدنی خواهد داشت. این گوشی تاشو طرحی شبیه به حرف Z انگلیسی دارد و به همین شکل نیز تا می شود. بدین ترتیب این گوشی شباهتی به گلکسی زد فولد ۲ یا هواوی میت Xs نخواهد داشت. در بالای صفحه آن یک بریدگی قرار گرفته که اسپیکر استریو در آن قرار داده شده است. در بخش پایینی این گوشی نیز درگاه USB-C وجود دارد. حسگر اثر انگشت آن نیز در لبه کناری آن به همراه درگاه سیم کارت تعبیه شده است.

گوشی تا شدنی شیائومی به همراه دو نمایشگر عرضه خواهد شد. نمایشگر خارجی آن شبیه به گوشی گلکسی فولد ۲ سامسونگ است. همچنین در بالای آن دوربین سلفی فرا گرفته شده است. زمانی که گوشی باز می شود نمایشگر دیگری نمایان می شود که اندازه آن سه برابر بزرگتر از نمایشگر عادی خواهد بود. این نمایشگر در هنگام تا شدن به پنل پشتی انتقال می یابد. چیزی که در این طراحی با آن مواجه هستیم شبیه به تبلت هم خواهد بود. ایده گوشی‌های تاشو طرح جدیدی محسوب نمی شود زیرا که سامسونگ چندین سال پیش تاکنون روی این طرح ها کار کرده است. اما پتنت جدید شیائومی بسیار متفاوت از طرح شرکت های دیگر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال