کشف موجود دریایی عجیب در اعماق اقیانوس آرام

دانشمندان در اعماق اقیانوس آرام یک موجود دریایی جالب به عنوان نوعی قلم دریایی با نام Solumbellula پیدا کردند این موجود معمولا در کف اقیانوس و در عمق بیش از 2000 متری زندگی میکند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کشتی تحقیقاتی ناتیلوس EV Nautilus در اقیانوس نوعی قلم دریایی پیدا کرده است […]

دانشمندان در اعماق اقیانوس آرام یک موجود دریایی جالب به عنوان نوعی قلم دریایی با نام Solumbellula پیدا کردند این موجود معمولا در کف اقیانوس و در عمق بیش از 2000 متری زندگی میکند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کشتی تحقیقاتی ناتیلوس EV Nautilus در اقیانوس نوعی قلم دریایی پیدا کرده است که تنها در کف اقیانوس یافت میشود. تیم تحقیقاتی ناتیلوس این موجود دریایی جالب را به عنوان یک کشف هیجان انگیز معرفی کرد. قلم دریایی با کمک زیردریایی هدایت پذیر از راه دور مشاهده شد. این زیردریایی در حال بازدید از یک کوه دریایی ناشناخته در نزدیکی آب سنگ جانستون بوده است.

 این اولین بار است که این قلم دریایی در اقیانوس آرام دیده می شود. زیرا معمولاً در اقیانوس اطلس و هند وجود دارد. این موجود دریای کشف شده دارای ساقه بلند ۲ متری و شاخک های نازک است که از خانواده کیسه تنان محسوب می شود. آنها قسمتی از آبزیان شامل مرجان ها و چتر دریایی ها نیز خواهند بود. محل زندگی آنها نیز آب های گرمسیری و معتدل سراسر جهان است.

 تیم تحقیقاتی ناتیلوس پس از انتشار ویدئویی از کشف این قلم دریایی می گوید: با کمک این ویدیو و بررسی آن میتوان به این نتیجه رسید که آیا این اولین نمونه از قلم دریایی در اقیانوس آرام محسوب میشود یا یک گروه به القوه جدید است. محققان ناتیلوس در حال برگزاری اردوی تحقیقاتی آب سنگ جانسون بودند و از تاریخ ۲۰ ژوئن تا ۱۳ جولای روی تنوع زیستی این منطقه بررسی هایی را انجام می دادند و این کشف به صورت ناخواسته انجام شد.

برای دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار کشفیات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال