نمایش گوشی مفهومی مجهز به نمایشگر رول شونده موتورولا در رویداد Tech World

بنظر می رسد آینده گوشی های هوشمند متعلق به تکنولوژی نمایشگرهای تاشو و رول شونده خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از شرکت های سازنده به دنبال ساخت این مدل از گوشی ها هستند. موتورولا نیز اخیرا در رویداد Tech World مربوط به شرکت لنوو به عنوان کمپانی مادر، یک گوشی رول شونده به نمایش […]

بنظر می رسد آینده گوشی های هوشمند متعلق به تکنولوژی نمایشگرهای تاشو و رول شونده خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از شرکت های سازنده به دنبال ساخت این مدل از گوشی ها هستند. موتورولا نیز اخیرا در رویداد Tech World مربوط به شرکت لنوو به عنوان کمپانی مادر، یک گوشی رول شونده به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طراحی گوشی های تاشو برای اولین توسط بخش موبایل شرکت ال جی پیش از تعطیلی انجام شده بود. نمایشگرهای رول شونده در حالت عادی دارای نمایشگرهای کوچک هستند ولی می توان با فشردن یک دکمه اندازه آنها را گسترش داد. طبق ویدیویی که موتورولا از این گوشی مفهومی منتشر کرده است نمایشگر دستگاه از لبه پایین به بالا گسترش می یابد. با گسترش نمایشگر دکمه های کاربری نیز مشخص میشوند. سیستم عامل پیش فرض نیز همان اندروید است. در قسمتی از نمایشگر میزان درصد باتری و نشانگر سلولار دیده میشود.

نمایشگر این گوشی ۵ اینچ و از نوع امولد است. پس از گسترش نیز اندازه آن به ۶.۵ می رسد. در حال حاضر اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر نشده است. هنوز مشخص نیست این محصول به بازار عرضه خواهد شد یا خیر. تاکنون شرکت های بسیاری مدل های مفهومی خود را با نمایشگر رول شونده به نمایش گذاشته اند. اما هیچ کدام به تولید انبوه نرسیدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال