خرابی نمایشگر گوشی های تاشو سامسونگ در هوای سرد

کاربران گوشی های تاشو سامسونگ اعلام کردند این گوشی در هوای سرد دچار مشکل شده و نمایشگر آن هنگام باز کردن گوشی آسیب دیده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران گوشی های تاشو سامسونگ در روز جمعه اعلام کردند به دلیل دمای هوا و سردی بیش از حد در سئول گوشی […]

کاربران گوشی های تاشو سامسونگ اعلام کردند این گوشی در هوای سرد دچار مشکل شده و نمایشگر آن هنگام باز کردن گوشی آسیب دیده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کاربران گوشی های تاشو سامسونگ در روز جمعه اعلام کردند به دلیل دمای هوا و سردی بیش از حد در سئول گوشی های آنها دچار مشکل شده است .در این روز دما به منفی ۱۸ درجه سلسیوس رسیده و کاربران در هنگام باز کردن خود متوجه شدند که نمایشگر آن ها آسیب دیده است. تصاویری از نمایشگرهای گوشی تاشو سامسونگ توسط این کاربران منتشر شده که در آن این موضوع تایید شده است. البته امکان اینکه آسیب مربوط به نمایشگر از طرق دیگری غیر از دمای هوا باشد نیز زیاد است.

البته احتمال آسیب دیدگی نمایشگر گوشی‌های تاشو در دمای پایین امکان پذیر است. زیرا دمای سرد باعث تغییر شکل مواد خواهد شد. علاوه بر آن پنل های تاشو را نیز دچار مشکل می کند. این پنل‌ها نرمی بیش از حدی نسبت به نمایشگرها دارند و تغییر شکل آنها در پی این موضوع ساده تر انجام می گیرد. در گوشی های تاشو سامسونگ از نوعی شیشه فوق نازک برای محافظت از نمایشگر گوشی استفاده شده است. اما به نظر می رسد این لایه نازک نتوانسته از نمایشگر در دمای پایین محافظت کند. هنوز سامسونگ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته اما امکان دارد این شرکت در آینده برنامه‌ای برای تعویض نمایشگرهای آسیب دیده داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال