اختلال در روترهای گوگل خدمات این شرکت را با مشکل مواجه کرد

برخی خدمات گوگل مانند  جی‌میل و گوگل داکز و یوتیوب در برخی ایالات شرقی آمریکا از دسترس خارج شده بود. بسیاری از کاربران این اختلال در دسترسی را احتمال افزایش ترافیک می دانستند. همان افزایش ترافیک ورودی که در دوران قرنطینه مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

برخی خدمات گوگل مانند  جی‌میل و گوگل داکز و یوتیوب در برخی ایالات شرقی آمریکا از دسترس خارج شده بود. بسیاری از کاربران این اختلال در دسترسی را احتمال افزایش ترافیک می دانستند. همان افزایش ترافیک ورودی که در دوران قرنطینه مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، معاون ارشد خدمات گوگل ضمن عذرخواهی از کاربران این منطقه اختلال در روتر اتلانتیک این شرکت را دلیل اصلی بروز مشکل دانست و گفت که به هبچ عنوان فشار بر سرورهای این شرکت دلیل اصلی قطع سرویس های این شرکت نبوده است. وی خاطرنشان کرد که شبکه های مربوط به این شرکت بخاطر شیوع کرونا زیر فشار  ترافیک قرار ندارند. همچنین گوگل به کاربران خود خاطرنشان کرد که دیگر چنین رخدادهایی اتفاق نخواهد افتاد.

نیم ساعت پس از ایجاد اختلال در دیتاسنترهای آنلانتا، کلیه سرویس های این منطقه به دیتاسنترهای جایگزین انتقال داده شد. شرکت ThousandEyes  که بر ترافیک شبکه های اینترنت نظارت دارد توضیحات گوگل را بررسی کرده و اختلال در روتر را یک دلیل منطقی می داند. این اختلال در منطقه ای گسترده در شرق ایالات متحده مشاهده شد. کاربران در این مناطق پیغام خطای سرور HTTP 500 را مشاهده می کردند که عدم دسترسی به سیستم‌های بک‌اند برای بارگذاری باعث ایجاد آن شده بود. این اختلال بر روی ترافیک های دیگر که از این منطقه عبور میکردند نیز تاثیر داشت. بطوریکه برخی کاربران در مناطق ساحل غربی نیز این اختلالات را حس کردند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال