عدم رضایت برخی از کاربران فیسبوک به دلیل قفل شدن بی دلیل حساب های کاربری آنها

برخی کاربران فیسبوک اعلام کردند حساب کاربری آنها بدون دلیل از دست خارج شده و همین موضوع سبب خشم و عصبانیت این کاربران شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قفل شدن بی دلیل برخی از حساب‌های کاربری کاربران در فیسبوک باعث نارضایتی آنها شده است. این چندمین بار است که چنین […]

برخی کاربران فیسبوک اعلام کردند حساب کاربری آنها بدون دلیل از دست خارج شده و همین موضوع سبب خشم و عصبانیت این کاربران شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قفل شدن بی دلیل برخی از حساب‌های کاربری کاربران در فیسبوک باعث نارضایتی آنها شده است. این چندمین بار است که چنین مشکلی برای کاربران این شبکه اجتماعی اتفاق افتاده است. حتی برخی از آنها به دلیل این مشکلات دیگر شبکه های اجتماعی را برای خود برگزیدند. به نظر می رسد فیسبوک در چند ماه اخیر برای چندمین بار نارضایتی کاربران را فراهم کرده است.

گزارشات اخیر نیز نشان می‌دهند کاربران با مراجعه به صفحه اجتماعی خود بدون دلیل با پیام عجیبی روبرو شدند که نشان می دهد صفحه کاربری فیسبوک آنها قفل شده است. در این پیام آمده است حساب کاربری شما در فیسبوک به دلیل عدم پیروی از استانداردهای انجمن ما غیر فعال شده است. این تصمیم قابل تغییر نخواهد بود.

به گفته کاربران پیش از ارسال این پیام هیچگونه هشدار یا توضیح به آنها داده نشده و آن ها یکباره پس از باز کردن این شبکه اجتماعی با این پیام روبرو شدند. کاربر دیگری نیز گفته است با وجود اینکه مدت زیادی در فیسبوک فعالیت نداشته و چیزی پست نکرده است به نظر می رسد این پیام به دلیل انجام کار توهین آمیز ارسال نشده باشد.  صاحب فیسبوک نیز اعلام کرد به زودی این موضوع را بررسی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال