کاربران ناراضی می‌توانند شکایت خود از اپراتورها را به طور رسمی ثبت کنند

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه اندازی سامانه ای برای ثبت شکایات کاربران از اپراتورها خبر داد. از این پس کلیه کاربران می توانند شکایات خود اعم از کندی اینترنت، کم فروشی و یا عدم تطابق حجم دریافتی و خریداری شده را بطور رسمی در این سامانه ثبت کنند. به گزارش سرویس اخبار […]

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه اندازی سامانه ای برای ثبت شکایات کاربران از اپراتورها خبر داد. از این پس کلیه کاربران می توانند شکایات خود اعم از کندی اینترنت، کم فروشی و یا عدم تطابق حجم دریافتی و خریداری شده را بطور رسمی در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، سایت https://195.cra.ir برای ثبت شکایات مربوط به خدمات اینترنت اپراتورها راه اندازی شده است. کلیه مشکلات کاربران نظیر کم فروشی و یا عدم تطابق حجم دریافتی و خریداری شده، اشتباه و تداخل ترافیک داخل با بین الملل و یا عدم محاسبه هزینه اینترنت موبایل با وجود بسته های فعالسازی و … را در این سایت ثبت کنند.

در این سامانه علاوه بر شکایات مربوط به اپراتورها، کلیه رسیدگی ها مربوط به تلفن ثابت و همراه، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان و یا ارزش افزوده نیز انجام خواهد گرفت. بدین ترتیب کلیه شکایات در این سامانه ثبت و به تفکیک منطقه و یا نوع شکایت دسته بندی خواهند شد. این در حالیست که پیش از این مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده از افزایش 133 درصدی شکایت از خدمات اینترنت خبر داده بود. وی همچنین اعلام کرده بود که کاربران پس از ثبت شکایت می توانند پیگیری آن را از طریق همین سامانه انجام دهند. تماس با شماره 195 و یا حتی ارسال پیامک در مورد مشکلات سیمکارت و یا مزاحمت های پیامکی را از طریق سرشماره 195 اطلاع رسانی کنند. وزیر ارتباطات نیز پس از افزایش شکایات کاربران اینترنت از بررسی میدانی این موضوع خبر داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال