آیا کسی توییتر را خواهد خرید؟؛ تصمیم نهایی در ششم آبان‌ماه

اوایل مهرماه بود که لیست بلندبالایی از شرکت‌هایی که خواهان خرید توئیتر بودند، منتشر شد؛ در این لیست شرکت‌های بزرگی نظیر اپل، گوگل، دیزنی و Salesforce دیده می‌شدند اما تا به امروز هیچ‌کدام تصمیم خود را برای خرید این شبکه‌ی اجتماعی محبوب نگرفته‌اند. گزارش‌های رسیده همگی حاکی از این بودند که هیچ‌کدام از شرکت‌های یادشده قصد خرید […]

اوایل مهرماه بود که لیست بلندبالایی از شرکت‌هایی که خواهان خرید توئیتر بودند، منتشر شد؛ در این لیست شرکت‌های بزرگی نظیر اپل، گوگل، دیزنی و Salesforce دیده می‌شدند اما تا به امروز هیچ‌کدام تصمیم خود را برای خرید این شبکه‌ی اجتماعی محبوب نگرفته‌اند. گزارش‌های رسیده همگی حاکی از این بودند که هیچ‌کدام از شرکت‌های یادشده قصد خرید توئیتر را ندارند و بعید به نظر می‌رسد در آینده نیز این اتفاق رخ دهد؛ همین مسئله به تنهایی باعث شده تا سهام توئیتر در روز گذشته با کاهش 9 درصدی مواجه شود.

مدیرعامل شرکت Salesforce نیز به تازگی اعلام کرده که آن‌ها هم قصد خرید توئیتر را ندارند. براساس گفته‌های وی، آن‌ها گزینه‌های زیادی را برای خرید خود در نظر داشتند اما در نهایت هیچ‌کدام از این گزینه‌ها به عنوان گزینه‌ی نهایی مطرح نشده است. براساس گزارش‌ جدید منتشر شده، تویئتر تکلیف خود را تا ششم آبان ماه مشخص خواهد کرد. این دقیقا همان زمانی است که گزارش مالی سه ماهه‌ی سوم سال میلادی منتشر می‌شود.

ازسوی دیگر، مدیرعامل شرکت تویئتر، Jack Dorsey سعی دارد تا این شرکت را همچنان مستقل نگه دارد. او در تلاش است تا مذاکرات پیرامون فروش این شبکه‌ی اجتماعی را به هر طریقی به تعویق بیندازد تا در ششم آبان‌ماه گزارش مالی این شرکت منتشر شود. درهرحال،‌ توئیتر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود و با سرویس‌های جدید سعی بر آن دارد تا تعداد کاربران فعال خود را افزایش دهد اما آن‌طور که به نظر می‌رسد، به فروش رفتن این شبکه‌ی اجتماعی هر روز دشوارتر از روز گذشته شده و بعید است توئیتر تا ماه آینده نیز به فروش رود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال