شبکه اجتماعی اختصاصی دونالد ترامپ به زودی منتشر می‌شود

دونالد ترامپ شبکه اجتماعی اختصاصی خود را با نام Truth Social به طور رسمی روی اپ استور اپل منتشر خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از رویترز شبکه اجتماعی Truth Social روز دوشنبه ۲۱ فوریه به طور عمومی در اپ استور منتشر می شود. یکی از مسئولان ارشد […]

دونالد ترامپ شبکه اجتماعی اختصاصی خود را با نام Truth Social به طور رسمی روی اپ استور اپل منتشر خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از رویترز شبکه اجتماعی Truth Social روز دوشنبه ۲۱ فوریه به طور عمومی در اپ استور منتشر می شود. یکی از مسئولان ارشد این شبکه اجتماعی از پایان کار نسخه 1.0 آن خبر داده است. پس می توان نتیجه گرفت که نسخه پایداری از این اپلیکیشن عرضه خواهد شد. این در حالی است که پیش از آن نسخه 0.9 آن در دسترس بوده است.

احتمالاً اپلیکیشن اختصاصی ترامپ می تواند مکانی برای بیان عقاید این فرد باشد. این در حالی است که وی به دلیل تاثیر روی معترضان حمله کننده به ساختمان کنگره آمریکا دیگر امکان دسترسی به توییتر، فیس‌بوک و یوتیوب را نداشته است. پسر بزرگ وی نیز با انتشار تصویری از صفحه رسمی این اپلیکیشن در توییتر اعلام کرد آماده باشید به زودی رییس جمهور محبوب شما می‌تواند با شما ملاقات کند.

مالک Truth Social شرکت Trump Media & Technology Group است که قصد دارد به عنوان یکی از حامیان آزادی فعالیت کند. البته هیچ کدام از شرکت‌هایی نظیر Gettr یا Parler که خود را حامی آزادی بیان می‌دانند هرگز با استقبال مناسب مخاطبان خود روبرو نشدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال