سیستم بند دوگانه امکان استفاده از اپل‌واچ و ساعت کلاسیک را به صورت همزمان ممکن می‌سازند

این روزها شرکت‌های زیادی هستند که با معرفی کردن ابزار جانبی برای محصولات اصلی، نامی برای خود دست و پا کرده‌اند. به دنبال این موضوع، شرکت Sinn که یکی از شرکت‌های مطرح در این زمینه می‌باشد، با معرفی کردن بند جدیدی برای ساعت هوشمند اپل با نام “Dual Strap System” (به معنی سیستم بند دوگانه)، […]

این روزها شرکت‌های زیادی هستند که با معرفی کردن ابزار جانبی برای محصولات اصلی، نامی برای خود دست و پا کرده‌اند. به دنبال این موضوع، شرکت Sinn که یکی از شرکت‌های مطرح در این زمینه می‌باشد، با معرفی کردن بند جدیدی برای ساعت هوشمند اپل با نام “Dual Strap System” (به معنی سیستم بند دوگانه)، امکان استفاده از اپل واچ در کنار یک ساعت کلاسیک را به صورت همزمان فراهم می‌کند.

kwcxfcmejlwbcuu2dqm1

عملکرد اصلی این سیستم با کوتاه شدن اندازه بند محقق شده و این اجازه را به کاربران می‌دهد که با متصل کردن این بندها و ساعت‌ها به یکدیگر، ار هر دو ساعت به صورت همزمان استفاده کنند همانطور که در تصویر قرار گرفته نیز مشاهده می‌کنید، اضافه شدن یک بند اضافی به ساعت‌ها، می‌تواند این کار را انجام دهد. البته نباید تصور کنید که برای استفاده از این ساعت و سیستم بند دوگانه شرکت Sinn، دچار سردرگمی خواهید شد چرا که به کمک این بند، به سادگی می‌توانید برای هر کدام از ساعت‌های خود یک سگک داشته باشید.

البته شاید نیازی به اشاره نباشد، اما پس از بستن ساعت، زمانی که می‌خواهید از ساعت دیگر استفاده کنید، نیاز خواهید داشت تا مچ دست خود را بچرخانید. اما اگر به هر دلیلی، بخواهید که ساعت هوشمند خود را بر روی مچ دستتان قرار دهید، می‌توانید این کار را به سادگی باز کردن و بستن بند یک ساعت انجام دهید.

Double-Sided Strap Lets You Hide Your Apple Watch Shame Under a Nicer Timepiece2

البته قیمت این سیستم بند دوگانه پایین نخواهد بود کاربران برای داشتن یکی از آنها، باید ساعت این شرکت را نیز خریداری کنند. در واقع یک ساعت کلاسیک Sin می‌تواند در کنار اپل واچ شما قرار گیرد که در این صورت، باید 120 دلار پرداخت کنید. اما اگر بخواهید که تنها از بند این ساعت در کنار یکی از ساعت‌های قدیمی‌تر خود استفاده کنید، باید مبلغ 210 دلار را پرداخت کنید که بدون شک برای خریداری یک بند بسیار زیاد خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال