ویژگی تعویق دانلود در نسخه 86 کروم با هدف کاهش مصرف اینترنت

گوگل تلاش کرده است تا ویژگی جدیدی را به نسخه ۸۶ کروم اضافه کند که می تواند مصرف اینترنت را کاهش دهد. این شرکت بپش از این اعلام کرده بود که تمرکز خود را بر روی کاهش استفاده اینترنت توسط مرورگر در سیستم عامل اندروید قرار داده است. قابلیت های قبلی به کاربران اجازه می […]

گوگل تلاش کرده است تا ویژگی جدیدی را به نسخه ۸۶ کروم اضافه کند که می تواند مصرف اینترنت را کاهش دهد. این شرکت بپش از این اعلام کرده بود که تمرکز خود را بر روی کاهش استفاده اینترنت توسط مرورگر در سیستم عامل اندروید قرار داده است. قابلیت های قبلی به کاربران اجازه می داد تا ویدیو های کم حجم را دانلود کنند. همچنین کاربران می توانستند ویدیو های با رزولوشن بالا را به صورت یک ویدیو رزولوشن پایین اجرا کنند و بدین ترتیب مصرف اینترنت به طور چشمگیری کاهش یابد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید گوگل برای کاهش مصرف داده در مرورگر کروم بدین گونه است که کاربر می تواند دانلود را به تعویق بیندازد. این ویژگی به نام LiteVideo، در نسخه ۸۶ کروم قرار داده شده و طی آن کاربران قادر خواهند بود دانلود های خود را تنها پس از اتصال به وای فای و یا حتی برای روزهای آینده به تعویق بیندازند.

در این قابلیت کاربر با ۳ گزینه الان، پس از دسترسی به وای فای و بعدا می‌تواند زمان دانلود فایل خود را انتخاب کند. این قابلیت می تواند برای کسانی که تنها از گوشی اندرویدی استفاده می کنند کاربرد زیادی داشته باشد. همچنین در نسخه جدید قابلیت هایی مانند مرتب کردن و جستجوی دانلودها قرار داده شده تا کاربر بتواند به طور موثری دانلودهای خود را مدیریت کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال