اپلیکیشن جدید Doze، می‌تواند ویژگی‌ مدیریت مصرف باتری اندروید 6.0 برای دستگاه‌های قدیمی‌تر را به ارمغان آورد

در حال حاضر، اندروید 6.0 مارشمالو بر روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند قدرتمند بازار قرار گرفته و کاربران زیادی هستند که از ویژگی‌های نرم‌افزاری بسیار خوب آن استفاده می‌کنند. اما برخی از ویژگی‌های این سیستم‌عامل باعث شده تا کاربرانی که گوشی‌های قدیمی‌تر دارند نیز دوست داشته باشند از آنها استفاده کنند. یکی از این موارد، […]

در حال حاضر، اندروید 6.0 مارشمالو بر روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند قدرتمند بازار قرار گرفته و کاربران زیادی هستند که از ویژگی‌های نرم‌افزاری بسیار خوب آن استفاده می‌کنند. اما برخی از ویژگی‌های این سیستم‌عامل باعث شده تا کاربرانی که گوشی‌های قدیمی‌تر دارند نیز دوست داشته باشند از آنها استفاده کنند. یکی از این موارد، نرم‌افزار مدیریت مصرف باتری جدید گوگل با نام Doze می‌باشد که حالا با عرضه شدن آن به صورت جداگانه، کاربرانی که دستگاه آنها به سیستم‌عامل اندروید 4.1 و بالاتر مجهز شده، می‌توانند از آن استفاده کنند.

Doze app brings Android 6.0 Marshmallow’s best feature to older phones 2

عملکرد Doze با تمامی اپلیکیشن‌های مشابه که شاید پیشتر با آنها باشید، تفاوت دارد. این نرم‌افزار به صورت خودکار، تمامی اپلیکیشن‌هایی را که در پس‌زمینه اجرا شده و کار خاصی را جز مصرف انرژی انجام نمی‌دهند، مسدود می‌کند. همچنین این امکان وجود دارد که کاربران به صورت دستی بخواهند لیستی از این اپلیکیشن‌ها را تهیه و در حافظه‌ی Doze ذخیره نمایند. همچنین الگوریتم‌های جدیدی که گوگل از آنها استفاده می‌کند، باعث شده تا کاربران بتوانند به صورت واقعی، شاهد مدیریت باتری دستگاه خود باشند. همچنین این امکان وجود دارد که کاربران بتوانند داده‌ها را نیز مسدود کنند که البته برای این کار، نیاز به ساخت یک کانکشن V.P.N است.

Doze app brings Android 6.0 Marshmallow’s best feature to older phones 3

هم‌اکنون می‌توانید اپلیکیشن Doze را به صورت رایگان از فروشگاه گوگل دریافت نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال