نوشیدن چای به افزایش عملکرد مغز در کارهای پیچیده کمک می کند

آزمایش های جدید انجام گرفته توسط پژوهشگران دانشگاه پکینگ چین نشان می دهد چای و نوشیدن آن بر حسب عادت میتواند به داشتن عمری طولانی تر و همچنین با مزایای دیگر برای سلامتی همراه باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرپرست این پژوهش به نام دکتر لی وان در مورد بررسی های […]

آزمایش های جدید انجام گرفته توسط پژوهشگران دانشگاه پکینگ چین نشان می دهد چای و نوشیدن آن بر حسب عادت میتواند به داشتن عمری طولانی تر و همچنین با مزایای دیگر برای سلامتی همراه باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرپرست این پژوهش به نام دکتر لی وان در مورد بررسی های انجام شده در مورد چای گفته است: طبق یافته های ما نوشیدن چای باعث بهبود عملکرد ذهن در زمان برخورد با یک کار خلاقانه و چالش برانگیز است. همچنین از دیگر مزایای نوشیدن آن می توان به ادامه کار بدون خستگی اشاره کرد. مزایای گفته شده برای افرادی که عادت به نوشیدن چای دارند نسبت به افرادی که گاهی چای می نوشند بیشتر است.

 در این تحقیق که از ۱۰۰ نفر به عنوان نمونه آزمایشی استفاده شد وظایفی مانند حل معما و یا تکمیل کلمات ناقص خواسته شد. که از دشواری های درجه بندی شده در آن استفاده شده بود. در این تحقیق ابتدا به هرشخصی یک فنجان آب یا یک فنجان چای سیاه کیسه‌ای داده شد. این پژوهش نشان داد افرادی که چای نوشیدند توانستند کارهای خلاقانه با دشواری بالا را با عملکرد بهتری نسبت به افرادی که تنها آب نوشیده بودند انجام دهند.

در نتیجه افرادی که دائما درگیر کارهای خلاقانه و یا مستعد خستگی هستند می‌توانند برای دریافت نتایج بهتر از چای استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال