خودروی های بدون سوئیچ در خطر حمله هکرها قرار دارند

بسیاری از خودروهای بدون سوئیچ از نقص های اساسی سیستم امنیتی رنج می برند. خودروهای شرکت های تویوتا، هیوندای و کیا از جمله این خودرو ها هستند. در این خودروها هکرها قادرند تا با غیرفعال کردن سیستم های امنیتی این خودروها مانند سیستم ضدسرقت آنها را بدزدند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، بسیاری از […]

بسیاری از خودروهای بدون سوئیچ از نقص های اساسی سیستم امنیتی رنج می برند. خودروهای شرکت های تویوتا، هیوندای و کیا از جمله این خودرو ها هستند. در این خودروها هکرها قادرند تا با غیرفعال کردن سیستم های امنیتی این خودروها مانند سیستم ضدسرقت آنها را بدزدند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، بسیاری از خودروهای بدون سوئیچ از سیستم بی سیم استفاده می کنند. سیستم رمزنگاری ضعیف در آنها امکان هک را فراهم می کنند. هکرها برای سرقت این خودروها علاوه بر هک های نرم افزاری میتوانند تراشه های بکار رفته در سیستم ضدسرقت را نیز از کار بیاندازند. محققان انگلیسی و بلژیکی می گویند هکرها می توانند با توجه به آسیب پذیری ها امنیتی بالا در این خودروها، تنها با استفاده از یک پیچ گوشتی تراشه های سیستم ضدسرقت را غیر فعال کنند.

شرکت هایی که خودروهای آسیب پذیر دارند میتوانند با بروزرسانی سیستم رمزگذاری این مشکل را برطرف کنند. البته این سیستم رمزگذاری از اساس مشکلاتی دارد که به تگزاس اینسترومنت آمریکا و ابداع کننده آن مربوط می شود. اخیرا خودروهای تسلا نیز از این مشکل رنج می برند و هنوز تلاشی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال