DROID Turbo یا موتورولا نکسوس 6؟ مساله این است!

در اواخر اکتبر سال جاری بود که DROID Turbo برای شرکت وریزون معرفی شد و چند روز پیش نیز شاهد آن بودیم که این تلفن هوشمند با نام Motorola Moto Maxx برای فروش بین المللی عرضه شد. اما از طرفی امسال تولید نکسوس جدید نیز به موتورولا سپرده شده بود و گوگل نکسوس 6 یک تلفن هوشمند […]

در اواخر اکتبر سال جاری بود که DROID Turbo برای شرکت وریزون معرفی شد و چند روز پیش نیز شاهد آن بودیم که این تلفن هوشمند با نام Motorola Moto Maxx برای فروش بین المللی عرضه شد. اما از طرفی امسال تولید نکسوس جدید نیز به موتورولا سپرده شده بود و گوگل نکسوس 6 یک تلفن هوشمند ساخت موتورولا است. اما چه تفاوت هایی میان این دو غول بزرگ وجود دارد؟ شما کدام را انتخاب میکنید؟

نکسوس 6 صفحه ای با اندازه ی 6 اینچ و وضوح تصویر یکسان با DROID Turbo دارد، در شرایطی که DROID Turbo صفحه ای کوچکتر و 5.2 اینچی دارد و در نتیجه، تراکم پیکسلی آن برابر با 565 پیکسل در اینچ خواهد بود که 72 پیکسل بیشتر از نکسوس 6 می باشد. هر دو تلفن هوشمند از صفحه ی AMOLED با محافظ Corning Gorila Glass 3.0 استفاده می کنند.

flashin

در این میان، دوربین پشتی نکسوس 6 برابر با 13 مگاپیکسل بوده و دوربین پشتی DROID Turbo برابر با 20.7 مگاپیکسل می باشد که البته اگر از تفاوت 8 مگاپیکسلی آنها بگذریم، شاید بتوان گفت از برخی لحاظ تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند! برای مثال، هر دوی آنها قادر خواهند بود تا فیلم هایی با کیفیت 4K بگیرند. مشخصات سخت افزاری این دو دستگاه نیز با یکدیگر یکسان هستند و هر دوی آنها از پردازنده ی 4 هسته ای Qualcomm Snapdragon 805 با فرکانس 2.7 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه ی رم، گرافیک Adreno 420 و 32 یا 64 گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برند.

اما شاید مهم ترین تفاوت بین این تلفن هوشمند، باتری آنها باشد. باتری DROID Turbo با صفحه ی کوچکتر، 3900 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، این در حالی است که نکسوس 6 از باتری ای با ظرفیت 3220 میلی آمپر ساعت بهره می برد. البته هر دوی این تلفن های هوشمند نیز از فن آوری Qualcomm Quick Charge 2.0 پشتیبانی خواهند کرد.

coil-1

در نهایت، به نظر شما کدام یک عملکرد بهتری دارن؟ و اگر شما خواهان یک تلفن هوشمند رده بالا باشید، کدام یک را انتخاب خواهید کرد؟

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال